Hahaha ja I can’t. Deze vrouw
Ik heb zitten turven dit keer jongens:
Connectie 16x
Connectielampje 3x
Vibe 1x
Ik hoop dat die antwoorden worden beantwoord 1x
Alsof ik naar mezelf zat te kijken ja
Zo ik had niet verwacht dat Greg zou janken… Vond hem toen eigenlijk wel zielig… Het besef hits you as a motherfucker dat je toch wel van je vriendin houdt…
Ricky is wel extreem hot… 
Ze zijn echt vaak buiten de villa, testen ze dan aan de lopende band ofzo?
Helaas wel een coronagekkie 
Die antwoord ga ik niet bevragen
Groetjes memphis depay
Die mannen missen echt zelfreflectie, zoals Gregory ook. Die ziet totaal niet in wat hij zelf doet. Net als Arda vorig jaar 
Ik vind die Ricky echt geen inhoud hebben. Heb er vandaag nog opgelet maar hij geeft echt nauwelijks inhoudelijke antwoorden. Net als vorige week ook ‘ja, je staat wel voor lul’…
Ahww sorelis bij t kampvuur
echt een cutie
Ik vind Sorelis en Gulcin echt overkomen als super lieve leuke mensen. Ik kan alleen het woord connectie echt niet meer horen. Verder beetje saai.
Ik vind sonny echt een idioot, net jordan uit ex on the beach, echt wat een engnek
En
Gulcin en Sorelis, wat een top koppel
O dat vind ik echt niet. Ricky heeft wel echt humor die ik leuk vind (verjaardagsseks, verjaardagsseks) en dat bewijst voor mij wel dat iemand ook enigszins intelligent is.
Oh ik vond dat zo cringe, maar ook totaal niet mijn humor. Ik denk ook niet dat hij oprecht is maargoed volgende week issie ineens verliefd dus het zal wel
Er komt niet zoveel zinnigs uit ‘m, Jaydi zei ook ‘oh ik voel me zo dom he’ x10, Ricky: * krekel *
Ik snap trouwens wel waarom Sonny Ricky niet oprecht vindt lijken. In de getoonde fragmenten ging het over verjaardagsseks, ophangen op zolder, Jaydi voor zich “winnen”. Ik vind Sonny echt een lummel maar vond hem nog best fatsoenlijk reageren
Verder idd typisch dat de jochies ineens gebroken zijn na hun beelden
Had het wel eerlijker gevonden als ze hadden gezegd dat de meiden hun beelden al de avond ervoor hadden gezien. Dan waren die beelden beter te plaatsen.
Dat aan die oorbel ophangen op zolder, hij was behoorlijk bdsm aan het hinten volgens mij. Jaydi snapte daar niet zoveel van.
Ik ben zo jaloers op die villa en dat weer haha. Ik wil ook op een flamingo dobberen!!
Haha ja en vóór ze die beelden zien allemaal zeggen hoe fantastisch ze het vinden dat hun vrouwen andere connecties lopen te maken. Vreselijk lopen te sjansen en dan huilen als je vrouw het ook leuk heeft. Blegh. Gregory en Sonny zijn echt de ergsten.
Ricky mag me best daar ophangen…