Volgens mij vindt Jaydi het ook alles behalve vervelend dat ze kan uithuilen bij Ricky
De aflevering is nog geen 10 minuten bezig en Sonny zegt alweer âik wil niemand belemmeren, ik wil alleen ontplooienâ
Jammer dat ze de verleidsters zo aan het afkraken waren. Brr en die Sonny⊠geen woorden voor. Die tanden ook, vreselijk.
Ik kijk nu aflevering 2 en die gesprekken tussen Marco en Anne.
Ik ben sociaal, jij bent sociaal.
-Ja dat heb ik ook. Tuurlijk.
Dat klikt gewoon.
-Jazeker. Absoluut.
Ik voel mensen heel erg aan.
-Ik ben ook zeg maar uh een heel emotioneel persoon. Ja.
Ja ik ook.
-Echt waar.
Dus ik sta ook heel erg open voor bepaalde energieën.
-Ik vind jou ook heel puur en dat vind ik heel mooi aan jou. Ik geloof heel erg in energieën.
Dat is echt zo, dat is écht zo.
-Geloof je er ook in?
Dat is echt zo. Energy doesnât lie.
-Nee!
Echt jongens wat is dit ze praten ook eigenlijk de hele tijd over zichzelf en reageren niet echt op elkaar.
Vervolgens zegt Marco erover: Ik had niet verwacht dat ik zulke gesprekken uberhaupt met iemand zou voeren, en met haar⊠dat gesprek ging zo lekker. We gingen echt een beetje eh in elkaars ziel kijken ofzo.
hahahahahah wauw
Hij is vast ambassadeur van Sportlife met die kauwgompjes in zn mond
aflevering 4: ik denk dat Gulcin & Sorelis eruit gaan.
Ik heb heb temptation vorig jaar niet gezien omdat iedereen me vertelde dat er geen sensatie in zat en daar kijk ik het wel voor. Dit jaar is het toch wel weer smullen
Die sonny⊠hahahaha wat een bijzonder persoon. Het ene moment is de koek op en nu is Jaydi op eens zn alles. Maar goed mocht het met haar toch niet werken kan hij iemand anders verliefd op hem laten worden en haar feedback geven zodat ook zij zich goed kan ontplooien.
Mag ik ook huilen bij Ricky
Sonny heeft echt een groot hoofd voor zân lichaam, ik kan het niet meer ontzien.
En sorelis âmijn hart kwam bijna uit mân kontâ haha
Echt? Waar baseer je dit op? Ik denk juist dat dit het enige stel is die samen naar huis gaat.
Ze bedoelt denk ik dat zij samen het programma eerder verlaten
Ooh zo, dat zou mij inderdaad ook niets verbazen.
Oh ik ben echt dol op Sorelis. Wat een fantastisch vent is dat
Had Jaydi nou die Denise op haar nek/schouders bij die sportles in het water?
Ik heb maar één vraag. Is het echt iets om te zeggen âhij heeft mijn gezicht laten vallen?â De eerste keer dat ze het zei dat ik al huh, maar nu na 3x vind ik het nog raarder klinken. Wat bedoeld ze nou? Dat hij geen respect heeft getoond/haar belachelijk heeft gemaakt?
Ik zit helemaal klaar, doet Videoland het niet via de interface van KPN
Gezichtsverlies, denk ik.
Ja!
Ik vond Gulcin superleuk, maar die uitspraak van âzij is echt lelijkâ vond ik echt heeeeeel naar en laag
Sws was ze die andere dames echt heel erg aan het neerhalen. Sws krijg ik er altijd heel erg het gevoel van dat het is van wij zijn beter, mooier, leuker, enz dan zij. Is toch nergens voor nodig. Je kunt het ook naast je neer leggen zonder al dat commentaar over anderen