Ik vind Sorelis en Gulcin echt overkomen als super lieve leuke mensen. Ik kan alleen het woord connectie echt niet meer horen. Verder beetje saai.
Ik vind sonny echt een idioot, net jordan uit ex on the beach, echt wat een engnek
En Gulcin en Sorelis, wat een top koppel
O dat vind ik echt niet. Ricky heeft wel echt humor die ik leuk vind (verjaardagsseks, verjaardagsseks) en dat bewijst voor mij wel dat iemand ook enigszins intelligent is.
Oh ik vond dat zo cringe, maar ook totaal niet mijn humor. Ik denk ook niet dat hij oprecht is maargoed volgende week issie ineens verliefd dus het zal wel
Er komt niet zoveel zinnigs uit âm, Jaydi zei ook âoh ik voel me zo dom heâ x10, Ricky: * krekel *
Ik snap trouwens wel waarom Sonny Ricky niet oprecht vindt lijken. In de getoonde fragmenten ging het over verjaardagsseks, ophangen op zolder, Jaydi voor zich âwinnenâ. Ik vind Sonny echt een lummel maar vond hem nog best fatsoenlijk reageren
Verder idd typisch dat de jochies ineens gebroken zijn na hun beelden Had het wel eerlijker gevonden als ze hadden gezegd dat de meiden hun beelden al de avond ervoor hadden gezien. Dan waren die beelden beter te plaatsen.
Dat aan die oorbel ophangen op zolder, hij was behoorlijk bdsm aan het hinten volgens mij. Jaydi snapte daar niet zoveel van.
Ik ben zo jaloers op die villa en dat weer haha. Ik wil ook op een flamingo dobberen!!
Haha ja en vóór ze die beelden zien allemaal zeggen hoe fantastisch ze het vinden dat hun vrouwen andere connecties lopen te maken. Vreselijk lopen te sjansen en dan huilen als je vrouw het ook leuk heeft. Blegh. Gregory en Sonny zijn echt de ergsten.
Ricky mag me best daar ophangenâŠ
Ik zou de connectie met bdsm en ophangen aan je oorbel ook niet leggen.
Of ze was we gewoon niet zo van gediend.
Omdat ik denk dat hier ook fans zitten van dezelfde show maar ik heb pas Floribama Shore ontdekt en het is zoo leuk! Dus tip voor mensen die nog een leuk programma zoeken.
Oh ik vond het juist wel chill dat hij zei âje staat ook gewoon voor lulâ. Tuurlijk staat Sonny zelf het meest voor lul maar je staat toch ook gewoon best voor lul als je vriend OP TV zegt dat hij de 100 chicks wil aantikken? Dan hoef je als gast niet aan te komen met âNee joh je staat helemaaaaal niet voor lulâ
Ofja ik zie dat ten minste zo, ik vind ook niet dat zij nu gigantisch voor joker staat maar ik zou het toch ook wel gĂȘnant vinden moest mijn vriend zo praten op tv
Voor de rest met je post eens!
Quote van de dag: âik ben bang dat als ik een gelijkwaardige relatie heb, ik niet mijn eigen koers meer vaarâ
Rara, wie zegt dit?
Sonny?!
Ding ding ding, door voor de koelkast!
Ik hoor hem dit gewoon zeggen terwijl ie met zân armen in de lucht zwaait
Hoe kan het dat dit soort mensen een relatie hebben en ik al 8292 jaar single ben, lol.
Heb gewoon legit zitten janken deze aflevering bij dat aanzoek, wat een CUTIE is Soleris en wat een lief stel en vond de reactie van die andere drie meiden op het filmpje van Soleris met het nieuws ook zooo lief en oprecht. Echt cute allemaal.
Dat ook niemand de naam van Sorelis normaal kan uitspreken.
Soleris
Solero