Ik vind Jaydi echt een leuk mens, ben ik de enige?
Ik heb de nieuwe aflevering nog niet gezien maar nee, ik vind haar tot nu toe ook heel leuk! Snap echt niet wat ze met die droeftoeter moet. Vind haar op haar instagram wel weer heel anders overkomen.
Vond het echt een slappe aflevering. Vorige week gaven ze een preview van dat Sorelis bleef zitten om met Kaj te praten, vervolgens is het nog steeds niet uitgezonden? Lekker uitsmeren over 3 afleveringen
Ik vind Jaydi ook leuk overkomen in Temptation. Keek net op haar instagram en herken haar echt niet op deze foto:
https://www.instagram.com/p/CHxRejUHhP3/?igshid=727jyv97uf4i
Ik vond de aflevering echt saaaai deze week. Maar jezus die Ricky, echt ik wil zijn kinderen baren wat een hete man. Maar moet ie wel eerst zijn aluhoedje weggooien.
Maar wat een gejank zeg van Sonny en Gregory, eerst zelf veels te ver gaan en deze week ineens lopen janken dat hun vriendin toch Ʃcht de ware is en blabla. Sure Jan.
Wel leuk om te zien dat Gulcin en Sorelis het wel naar de zin hebben ondanks dat ze elkaar heel erg missen en eigenlijk niet zo goed weten wat ze daar nou eigenlijk doen. Meestal zie je ze dan afsluiten van de groep maar ze hebben wel plezier.
Verder valt er vrij weinig over deze aflevering te zeggen dacht ik zo
Sinds wanneer is Marco niet meer hotel de botel van Anne? nu was die andere chick (naam kwijt) het ineens helemaal
Sonny ziet niet dat Ricky verliefd is op Jaydi.
Maar ik zie het wel. Gnagna
Ik moet zeggen dat ik me ook afvraag hoe oprecht het vanuit de singles allemaal is hoor. Ze zeggen wel allemaal dat het is om de liefde te vinden, maar krijg er toch wel wat standaard Temptation vibes bij eigenlijk. Vraag me af als er relaties uit zouden komen, hoe lang dat stand houdt allemaal
Sws krijg ik best wel het idee dat het nieuwe format ze behoorlijk wordt āopgelegdā vanuit de regie ofzo. Het woord (spirituele) connectie wordt echt zó vaak genoemd, samen met groei en ontwikkeling. Dat zeiden ze in de ānormaleā Temptation echt nooit. Ook Kai en Monica hebben het er steeds over. Dat was in de Amerikaanse versie ook echt zo. āAlles draagt bij aan je eigen groeiā
Vond de presentator in de Amerikaanse versie wel echt beter trouwens. Veel meer supportive naar de kandidaten toe. Beetje psychologisch misschien zelfs wel. Het is nu nog steeds best wel dat ze de sensatie proberen uit te lokken. Ook met hun uitspraken/vragen
Dat moment met Sorelis die iets tegen Kaj wil zeggen wordt wel uitgemolken. Was vorige week al in de vooruitblik en nu weer.
Hahaha ja I canāt. Deze vrouw
Ik heb zitten turven dit keer jongens:
Connectie 16x
Connectielampje 3x
Vibe 1x
Ik hoop dat die antwoorden worden beantwoord 1x
Alsof ik naar mezelf zat te kijken ja
Zo ik had niet verwacht dat Greg zou janken⦠Vond hem toen eigenlijk wel zielig⦠Het besef hits you as a motherfucker dat je toch wel van je vriendin houdtā¦
Ricky is wel extreem hotā¦
Ze zijn echt vaak buiten de villa, testen ze dan aan de lopende band ofzo?
Helaas wel een coronagekkie
Die antwoord ga ik niet bevragen
Groetjes memphis depay
Die mannen missen echt zelfreflectie, zoals Gregory ook. Die ziet totaal niet in wat hij zelf doet. Net als Arda vorig jaar
Ik vind die Ricky echt geen inhoud hebben. Heb er vandaag nog opgelet maar hij geeft echt nauwelijks inhoudelijke antwoorden. Net als vorige week ook āja, je staat wel voor lulāā¦
Ahww sorelis bij t kampvuur echt een cutie