Temptation Island #1

Zo dit verklaart een hoop

1 like

Haha ik moest hier ook zo om lachen. Ik hoop maar dat dit een inside joke is…

1 like

Jongens, wat een lichte ā€˜connectie’-aflevering dit. Maar 5 keer!

Connectie 5x
Kriebels 3x
Het voelde wel echt als een gebroken hart, omdat ik had pijn in m’n hart 1x
Das mijn propose 1x

19 likes

Zij heeft echt alleen maar lopen janken op dat eiland hĆØ.

Verder leuk stel hoor (ik ben natuurlijk gewoon jaloers en wil ook een Solero).

1 like

Hahaha ja bij deze opmerking zat ik echt zo

giphy

7 likes

Speciaal voor jou een eigen solero!

12 likes

edit: zelfde grapje als @Chesirecat :sweat_smile:

Huh hadden die families van Gulcin en Sorelis nou filmpjes opgenomen of waren ze ermee aan het bellen? Als het opgenomen filmpjes zijn is het een heel geregisseerd gebeuren… :thinking: zou ook verklaren waarom er zo snel zo’n ā€˜back up stel’ is

Ik denk dat ze sowieso een back up stel hadden voor dit soort situaties maar dat het filmpje opgenomen is lijkt me niet zo gek qua timing: het kampvuur waarop Sorelis zei dat ie ermee wilde stoppen was in de avond en het aanzoek overdag/de volgende dag. Wellicht dat ze die avond de familie op de hoogte hebben gebracht?

1 like

Ohja dat zou kunnen idd!

Ricky: ja ik denk wel dat we bij elkaar passen… qua uiterlijk

Oke goed criterium Ricky

24 likes

Dit is toch sowieso allemaal geregisseerd
Ze dachten waarschijnlijk ā€˜een huwelijk hebben we nog niet in TI gehad, pleuren we er even tussendoor’
Anders hadden ze echt niet zomaar weg mogen gaan, volgens mij worden daar echt contracten voor getekend, dat je ten alle tijden het spel niet mag afkappen. (Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd)

3 likes

Wat ik leuk vind van Sorelis en Gulcin (en ook wel normaal) is dat ze gewoon gezellig mee doen met de rest en aardig zijn en interesse tonen in de andere vrijgezellen. Is weleens anders geweest bij stellen die mee deden en heel afstandelijk op het arrogante af deden omdat ze hun partner misten.

24 likes

God ja Laura was toen zo

8 likes

En Melissa, voordat hun mobieltjes waren ontdekt :joy:

7 likes

Volgens mij zat dat stel al een tijdje in ItaliĆ« want ze waren allebei behoorlijk verbrand. Lekker liggen bakken in afwachting of je je relatie ā€œmag testenā€ na anderhalf jaar :joy:

4 likes

Vind dat zo stom!
Hoe bedoel je slechte tijden in een relatie van 1,5 jaar. Hoeveel maak je dan samen mee?
Zij hadden lekker mee moeten doen met de ā€œnormaleā€ tempa

6 likes

Ook voor gewone vind ik. Vind haar leuk over komen. Oh en het zijn dit deze editie geen verleidsters maar vrijgezellen toch?

2 likes

Ik lach me dood om Sonny’s: ā€˜Dat is mijn propose’ en die meid heel droog: ā€˜Eh het is purpose’. Sonny: WAT JIJ WIL. :joy:

Edit: wooooow plot twist!!!

15 likes

Classic: ik zit fout, maar wil het niet toegeven dus ik doe alsof de ander moeilijk doet. :triangular_flag_on_post:

16 likes