Temptation Island #1

Ik kan echt alleen maar met mn ogen rollen als Sonny begint te praten. Ik vind hem zo vol ban zichzelf, echt verschrikkelijk. Hoe hij alles weet, alles beter weet en maar denkt dat iedereen en z’n moeder afhankelijk is van hem.

En wat lief dat aanzoek van Soleris. Echt een lieverd lijkt me.

9 likes

Ik zie net dat Rowena weer zwanger is. Wist ik nog niet. Wat leuk voor ze :heart_eyes::rainbow:

https://www.instagram.com/p/CJOKvz9JrmD/?igshid=9483zs89qntd

13 likes

Heel eerlijk: ik vind Temptation Island vooral leuk vanwege Sonny en zijn vreselijke opmerkingen, haha. Wat een genot om zijn ongemakkelijkheid te zien.

3 likes

Ik vind het voornamelijk vermakelijk dat hij zo nadenkt om wat hij zegt voor de interview stukjes om zo een leuk mogelijke man te zijn. Hij heeft alleen niet door dat 70% echt zo cringe is.

1 like

Ik kijk nu voor het eerst Temptation maar ik blijf het concept zo raar vinden. Kan me er helemaal niks bij voorstellen dat je als stel mee zou doen :sweat_smile:

1 like

Gaat vooral om de insta fame natuurlijk

1 like

Je verwacht het niet

6 likes

Ik vind juist van niet. Binnen de 1e 2 weken van de relatie al een fout begaan? Belooft veel goeds!

2 likes

Nou dat en niet kunnen praten lijkt me ook wel een ding

5 likes

Heb hier wel eens discussies met vriendinnen over. Sommigen vinden vreemdgaan aan het begin niet zo veelzeggend, later pas juist. Maar ik kan daar juist niet bij, in het begin ben je toch juist stapelverliefd en is er helemaal geen ruimte voor een ander?

3 likes

Ik vraag me dan af hoe duidelijk het voor beiden was dat ze in een relatie zaten, aangezien ze spreken over communicatie problemen.

4 likes

Ik vind allebei echt niet oké, maar ik hoor het vaker inderdaad dat mensen het nog niet zo’n big deal vinden in het begin van een relatie. Maar dat denk ik: in het begin zit je toch nog helemaal in zo’n verliefde fase? Als je dan al vreemdgaat dan is de stap ook niet zo groot om het weer te doen als je eenmaal wat in de ‘sleur’ zit.

2 likes

Ja ik had niet het idee dat ze het heel erg vonden dat dat was gebeurd.
Maar idd ze wilden graag meer diepgang in de gesprekken. :joy: Dan zijn ze nu op de juiste plek!!

4 likes

35 likes

Hahahaha wat is dit nu weer voor top secret informatie: " Hold your horses, Ricky houdt van verschillende vrouwen!!!"

11 likes

Hahaha ja kan echt nie!!!

1 like

Ik krijg ook wel wanhopige vibes van hem hoor. Hij zou echt wel graag bn’er zijn. Die Jaydi en haar vriend ook trouwens. En 75% van de overige deelnemers.

4 likes

Denk een zure kennis of vriend(in) die ff wil stoken? Echt koekkoek

1 like

Haha die ‘1 ding is zeker iemand haat jou’ vind ik heerlijk. Zou gelijk even al mijn kennissen kritisch gaan bekijken.

2 likes

Weet niet of dit screenshot toegestaan is maar ik kom sonny tegen op tinder. Ik denk dat het onwaarschijnlijk is dat ze terwijl temptation nog op tv is op tinder mogen dus zal wel een catfish zijn

5 likes