Wat is Jaydi eigenlijk voor een klein kind, hoezo voelt dit volwassen en afgesloten als je zo’n boodschap inspreekt?
Ik vond het opzich wel netjes dat ze dit heeft gedaan. Ze had ook meteen het bed in kunnen duiken met Ricky, nu weet Sonny wel waar hij aan toe is. En ik denk dat met die Sonny ook geen gesprek mogelijk is. Hij begon ook met: ik heb geen kans om feedback te geven of om te discussiëren. Als Jaydi het uit wilt maken waar wil je dan over discussiëren? Hij doet alsof Jaydi geen eigen mening heeft, wat een verschrikkelijk joch. Ook dat hij zei : gelukkig heb ik de fame als ik thuis kom
iedereen kotst die vent uit
Ik heb mijn tablet net voor mijn computerscherm gezet
Ik denk dat Sonny Jaydi zo beïnvloed heeft/had door zijn gemanipuleer dat hij haar in het normale leven zou kunnen overtuigen het niet uit te maken (S: je bent nergens zonder mij, Jaydi). Daarom kan ik het alleen maar toejuichen dat ze het nu op deze manier heeft uitgemaakt en niet heeft gewacht tot na het programma. Terwijl het natuurlijk eigenlijk een rare move is om je relatie van 3 jaar na een week via een video-bericht uit te maken.
Waarom sliep Jaydi al een paar afleveringen op de bank in de woonkamer (vooral dat snap ik niet), en gaat ze nu in die kamer met alle mannen slapen? Ze heeft toch een hele kamer voor haarzelf?
“3 jaar hulp in 1x weggegooid”
Hij haar hulp hahahaha
(Heb ook ff lekker tijdens werk gekeken)
Sonny: “Ik ben het er niet mee eens dat ze het uitmaakt maar Ik was wel van mening dat ik haar wel gelukkig maakte maar zij mij niet.”
Haha die Sonny ik kan niet meer ‘ik ga een hoop vrouwen gelukkig maken’.
Hahaha hoe Sonny daar zit mee te zingen met Lil Kleine 🥲🥲🥲
Hahaha god ja, deze man heeft toch echt een godcomplex.
Niet te doen dat einde ook zo zielig in de strandstoel ooh boooooh.
Naast dat mijn ogen pijn doen van het rollen bij elke uitspraak van Sonny, wtf is dat nieuwe stel? Ze hebben het alleen maar over “diepe gesprekken kunnen voeren” en die meid zegt: ja dat lukt me wel beter hier?? Meit hoe kun je 1,5 jaar een relatie hebben en geen diepgaande gesprekken kunnen voeren, maar na 1 avond in een resort met vreemde mannen wel
Simpelweg door niet met de juiste persoon samen te zijn. Lengte van een relatie zegt niks over iemanda relatie.
Ja goed punt! Vind het gewoon bijzonder dat dat blijkbaar ontbreekt in hun relatie en ze daarvoor naar Temptation Island komen en wat ze daar dan van verwachten. Door dat ze met anderen diepgaande gesprekken kunnen voeren, dat na afloop dan ook ineens met elkaar te kunnen? Weet niet haha vind het een vreemde focus voor temptation
Edit: nou trouwens als ik er zo over nadenk voor deze uitvoering van Temptation niet eigenlijk. Is natuurlijk gericht op de connectie en misschien vinden ze die dan wel bij een ander. Teveel de focus op de oude “niet vreemdgaan” tempa van mij
Sonny zag zijn relatie als een project, alsof hij een soort hulpguru was voor Jaydi. Walgelijk? Hij wil helemaal geen gelijkwaardige relatie?
Toevoeging: en die opmerkingen over ‘alle vrouwen die in NL nu op moeten letten’ zijn nog extra walgelijk
Wel aardig dat hij de Nederlandse vrouwen waarschuwt dat hij de markt weer opgaat toch? Zoek dekking!
Haha ik vond het ook zo typerend dat iedereen gehoorzaamde. Die man is echt een influencer to the boooone
Zou een blok omlopen als ik hem zou zien
Hahaha me too!