Temptation Island #1

Ik weet niet in welk topic dit het beste past, maar vrijgezel Daisy deelt in haar stories dat er onterecht gezegd wordt dat zij YouTuber Aimee van der Pijl zou hebben mishandeld. Gaat om een zware mishandeling en er loopt/liep ook een rechtszaak. Tegelijkertijd hint zij ook op degene die het wel gedaan heeft, maar ik heb geen idee op wie ze doelt.

Edit: ik weet niet hoe ik afbeeldingen kan posten. Deze bijdrage zou een stuk interessanter zijn met screenshots. :wink:

1 like

Hier op klikken haha

7 likes

Ah sorry hahaha duurde me al te lang

Ohhh haha zelfde seconde

1 like

Ik ook

1 like

Hahahaha zo simpel dus, thanks!

1 like

“En ik hoef niet eens uit te leggen wie” Hierdoor krijg ik wel het vermoeden dat het gaat om degene met wie ze al steeds openbaar ruzie heeft op social media. Die ruzie wordt steeds al door iedere insta roddelqueen uitgemolken

Edit: deze naam wordt trouwens ook al in alle reacties op die Facebookpagina’s e.d. genoemd maar denk alleen door bovenstaande reden. Zou wel heel zuur zijn als nu zij vals beschuldigd wordt

Ik ook hoor! Maar zou momenteel alleen kunnen speculeren. Dat is dus wat die Daisy zelf irritant vindt maar ook zelf doet. :thinking:

1 like

Ja ik dacht dus dat het die chick rechts naast Liyah was, gebaseerd op dat zij uit Alkmaar komt

1 like

Wie is dat eigenlijk :joy:ik herken haar helemaal niet

4 likes

Nee ik had ook geen idee maar ik ging na de video van aimee gluren wie het kon zijn

Ik wil het ook weten sinds ze het in één van haar vlogs zei lol, ik volg Aimee minimaal al 6 jaar.

Edit: Ook naam weggehaald. Maar ik vind het niet gek dat er gespeculeerd wordt, dan had Aimee er zelf ook beter geen aandacht aan kunnen besteden. Nu wordt juist iedereen extra nieuwsgierig.

1 like

Ik vind het zo raar van Aimee om dit te delen, wat heeft zij er aan behalve dat dit nou uit de hand loopt online? Nu zijn er valse beschuldigingen, lijkt me heftig als je naam hier onterecht aan gekoppeld word…

Het is in ieder geval duidelijk dat RTL geen background check doet.

1 like

Laten we hier niet verder over speculeren. Ook dit is openbaar terrein op het internet. We zijn er niet bij geweest en vind dus ook niet dat we hier namen hoeven gaan noemen. Lijkt me niet onze plek om iemand aan de schandpaal te nagelen door suggesties te doen.

1 like

Je hebt gelijk, heb de naam uit mijn post gehaald.

1 like

Wie zegt eigenlijk dat het een van de verleidsters is?

1 like

Nee zij heeft gezegd dat het iemand van Temptation is niet of het om een verleidster of een van de meiden in een relatie gaat.

1 like

Dat plaatje met die chick is uit aimee dr video

2 likes