Temptation Island #1

Welk filmpje is dat?

1 like

Brr, ik krijg echt de kriebels van haar :unamused: Ik vind haar ook gewoon echt totaal niet leuk

Oh die filmpjes van Michella Kox waar Rosanna dan weer op reageert en Michella weer en dan Rosanna weer, ga helemaal stuk hahahaha.

3 likes

Thanks!

Op youtube?

1 like

Nee Michella op Facebook en Rosanna Instagram

haha ik zie het nu ook heerlijk die reactie van Michella

Is echt om te janken wat voor ellende er allemaal op youtube geplaatst wordt, maar dit is echt next level.

Ze zegt ook niet subscribe maar describe :woman_facepalming:t3:

En de reacties :rofl::rofl::rofl: pis in mn broek

7 likes

Ze zullen hier wel voor gevraagd worden. Je moet toch iets doen om je 5 minutes of fame te rekken

1 like

Leveren de filmpjes van mw. Gabriels niet meer genoeg op? Omg hoe diep moet je zinken om hier aan mee te doen? :see_no_evil:

1 like

image

7 likes
Aflv 9

Volgens mij was de enige die doorhad over welk beeld het ging Stefano, die zag namelijk niet zo te lachen en doen alsof die geen idee had.
Moest ook wel lachen om Niels, kom op he, je zit al vanaf het begin met fabiola. En die had ook geen idee waar die meiden het over hadden mbt die jongens omdat hij niet bij dat gesprek was.

Vind het wel een saaie tempa

1 like
Aflevering 9

Die jongens zijn echt zo dom, niet normaal. Ook die Ruud van: ja, ik heb helemaal niets gedaan. Naast dat wat ze allemaal zeiden toen ze dachten dat er geen camera’s waren, heeft hij ook zoveel dingen gezegd als dat hij dacht dat hij het niet ging volhouden enzo, gewoon op camera.

2 likes

Vond het een saaie aflevering. Haha Niels die het heeft over Fabiola. Net alsof het Made to be is :joy:

7 likes

Wat heeft Zwanetta tijdens die dubbledate trouwens met haar haar gedaan? Heeft ze daar een pruik op ofzo? Want die stukjes waar ze gewoon alleen voor de camera praat, is t weer veel korter :scream:

“Zwaantje” heeft continu pruiken op.

Waarom is eigenlijk alles steeds in spoilers? Je kunt toch niet vooruit kijken, iedereen loopt gelijk toch?
Wat een sukkels die jongens zeg, manmanman.

1 like

Ik snap Galina niet. Ze is zo teleurgesteld in Stefano maar in mijn ogen doet hij niks fout? Bij dat ‘gesprek met zendertjes uitgeschakeld’ tussen die jongens zei Stefano (als enige) niks ergs?

Naar mijn idee doet ook Ruud nog niks verkeerd. Ja die uitspraken zijn niet leuk. Maar hij is geil van die verleidster en daar is hij open over, maar dat doet niks af aan zijn gevoel voor Rowena? Ik snap wel dat zij overstuur is van zijn woorden maar gelukkig kan ze het een dag later steeds relativeren. Hopelijk komen zij er goed uit samen.

Ja mee eens, Stefano ging er niet echt in mee en daarom snap ik ook niet dat zij zo hard ging roepen over een grote bek enz?
In het begin vond ik Ruud echt walgelijk, echt verschrikkelijk hoe hij praatte haha jeez, maar nu vind ik hem steeds minder erg worden. Donny wel steeds erger
En ik vind dat Rosanna tegen zichzelf in bescherming genomen had moeten worden bij haar deelname? Heb medelijden met haar