@anon31745129 Ik hoop heel erg dat het doorgestoken kaart is want haar gedrag in de vorige aflevering was gewoon niet gezond.
@Damnatio Ik kijk inderdaad nog steeds, maar denk er wel serieus over na of ik dit nog wel wil kijken. Moet daarbij eerlijk zeggen dat mijn hang naar āsensatieā het daarbij wint van morele overwegingen. Ik vind temptation hilarisch, ook als er een dom gedaan wordt. Dan denk ik vaak dat je je anders maar niet had moeten_Cursieve tekst_ inschrijven. Ze zijn immers allemaal volwassen en doen het voor de faam. Maar ik vind ook dat de psychishe gezondheid van een deelnemer bewaakt moet worden door de makers en dat een deelnemer geen speelbal is die eindeloos rondgegooid mag worden tot hij/zij barst.
Tuurlijk heb ik als kijker enige verantwoordelijkheid, maar ik kan niet beoordelen wat er precies echt of nep is ( voor het zelfde geld is die hele uitbarsting gescript). Ik moet er maar op vertrouwen dat de productie ervoor zorgt dat iemand er geen schade aan over houdt. Als ik dan kijk naar Rosanna in de vorige aflevering zet ik daar mijn vraagtekens bij. Probleem is daarbij vooral dat ik niet het hele programma afkeur, maar enkel de staat van sommige deelnemers.