Temptation Island #1

Dus het is die van xxx

Zijn Temptation ja, niet z’n chick

Ja

2 likes

Ja helemaal mee eens hoor! Ik zou de hele tijd stressen want het is een beetje wachten totdat zoiets uit gaat komen. Blijkbaar zag zij dat risico niet of dacht ze dat het wel mee zou vallen? Lijkt me dat ze er wel bij stil gestaan heeft? Of zou ze zo’n bord voor haar kop hebben haha.

@Nachtburgemeester dacht ik ook aan inderdaad, van nou heel Nederland weet dadelijk wat ze gedaan heeft. Maar eigenlijk is Aimee wel echt suuuuper vaag gebleven, aan de hand van haar info was onmogelijk te bedenken wie het zou zijn. Dus dan zou ze die kerels van Rumag aan moeten klagen denk ik.

2 likes

Weg

1 like

Ik snap dit wel maar toch ook niet :rofl: wat is dus het verschil met de bewaartermijn en terugkijktermijn. Meer ih bijzonder, waar ziet de bewaartermijn op? Ik dacht dus mbt vog oa maar dat is niet zo
Logisch ook dat bijv voor zedenmisdrijven een oneindige terugkijktermiin geldt. Ik had ergens gehoopt dat dit ook voor zeer gewelddadige/andere misdrijven ook is. En ook interessant om de samenloop van terugkijk/verjaring te bekijken. Heeft iemand hier meer verstand van? Zeer off topic dit hoor!

Ik kijk heel t programma nie maar ik wil wel weten wie die meid is hahaha

1 like

Aha dus idd om eventueel recidive (door rechter) vast te stellen. Toch gek dat er dan ook bewaartermijnen bestaan? Dus dat het na verloop van tijd ook voor de rechter onbekend is of je 33 jr geleden iets wel/niet eerder hebt gedaan

Nav jouw edit: ja dus een 2e boete na 6 jaar: dan is voor politie/rechter niet in te zien dat jij 5+ jaar geleden een 1e al had gehad

1 like

Dit is ook de reden waarom ik gisteren hier gezegd heb dat het me niet aan ons lijkt haar naam te benoemen of haar aan de digitale schandpaal te nagelen. Ondanks dat het voorval heftig en grensoverschrijdend is geweest, geeft het ons hier niet het recht om namen te noemen als zelfs het slachtoffer van de mishandeling dat niet doet. En nee ik heb geen medelijden met de dader, maar dit is wel een heel gevoelig onderwerp.

8 likes

Zul je net zien. Alsof veel psychologiestudenten zo vicariously (weet er geen Nederlands woord voor) willen helen.

Staan genoeg hints hier en op het internet om zelf een conclusie te trekken.

Leuk Laura & Roger zijn weer bij elkaar!

8 likes

Fotoshop gone wrong bij haar benen

1 like

Haha ik kijk nu al jaren TI maar de namen van oud deelnemers kan ik echt niet onthouden. Heb ze even opgezocht, was dat meisje dat helemaal kapot gemaakt werd omdat ze zo saai was, had wel medelijden met haar. Leuk voor ze! Nu snel meedoen aan het VIP seizoen :slight_smile:

1 like

Wie is dit? :sweat_smile:

Megan

Oh jeetje die had ik niet weer herkend, dat gezicht deed me aan Rosanna van dit seizoen denken. Thanks!

Jaa klopt! En ze was daarna op straat in elkaar geslagen echt heel heftig.

Ik ga stuk :joy:

82 likes

Whahahah :joy::joy::joy::joy: