Temptation Island #1

Oh ik zit helemaal in het verkeerde topic hahah sorry! Verkeerde tv programma oeps.

1 like

Verkeerde topic haha!

2 likes
5 likes

Het is allang verleden tijhijdddd :cold_sweat::sob::weary:

8 likes

Nou vanaf minuut 3 gaat het erover. Hij noemt geen naam maar je kan wel raden wie het is.

Pfoe lekkere victim blaming ‘Snap niet dat je er vier vlogs over maakt’.
Snap het juist wel. Jij zorgt dat ik nog jarenlang hersenletsel heb en nu wil je instafamous worden? Ik maak je KAPOT.

17 likes

Echt bizar he, hoe kan je het daar nou voor opnemen? Dit is idd zijn “werk” en hele imago volgens mij.

1 like

Wie zegt dat deze mannen gelijk hebben dan, zij weten niet meer dan wij en doen ook alleen maar speculaties.

1 like

Maar hij had degene gesproken om wie het gaat. Op de een of andere manier is iedere reality-ster bereid om eerlijk tegen hem te zijn :sweat_smile:

1 like

Haha ohja. Als dat waar is tenminste

Poeh, wel jammer, als ik denk te weten om wie het gaat. Ik vond haar 1 van de weinige leuke en intelligente singles.

1 like

Ik vind t wel raar dat ze zeggen klein, getint meisje met krullen. Of zeg gewoon die naam of zeg niks.

2 likes

Ja want waarom maak je anders de video? En het is nog steeds speculeren natuurlijk. Ik moest ook even alle kandidaten voor de geest halen.

1 like

Ja in de comments box reageren een aantal verleidsters zelf inmiddels met dat zij het niet zijn

Single Daisy sneert nog even na

4 likes

Wat bedoelt ze met “relaties te verzieken op tv” dat is toch wat de verleidsters, ik bedoel singles doen in Tempa?

1 like

Eens met wat ze zegt, maar ze zegt dat ze ptss heeft/had en daarnaast dat ze het gek vind dat iemand met een trauma in die villa zit? Dat heeft ze dan toch ook zelf? :see_no_evil:

3 likes

Nee dat zegt ze in die laatste zin, maar wat bedoelt ze met die zin daarvoor?

1 like

Ze bedoelt dat het onwaarschijnlijk is dat Liyah zelf een trauma heeft gezien zij geen slachtoffer was

Misschien ben ik dan heel hard, maar dan had ze het niet moeten delen in haar vlogs. Zij kiest ervoor om het te vertellen, dan kun je wel verwachten dat er gespeculeerd word…

3 likes

Idd wat @kleinmeisje ook zegt hiervoor. Nou beetje cryptische omschrijving dan

1 like