Temptation Island #1

Sonny die zich terug moest trekken als een schildpad, meezong met een break up song en de Nederlandse vrouwen waarschuwde dat ie weer terug op de markt is… wat een HEERLIJK verlaat kerstcadeau 10/10 reality tv dit

Sonny heeft het hele ‘be the main character in your life’ verhaal wel heel letterlijk genomen he

31 likes

Oeh de ja-stemmers hebben zich bedacht. Sorry Sonny, toch geen seks voor jou.

3 likes

Of te weinig stemmen voor een procent haha

1 like

Woow ik ging ff verder kijken op haar insta en wat een transformatie! Ik herken haar bijna niet meer

1 like

En hij lijkt op prins Charming van Shrek

6 likes

Hahah ja jezus wat een lelijk bewerkte foto :sweat_smile:

Hahahah sonny: ze is mijn levens project :joy::joy::joy::joy::joy:

Als een kerel dit ooit over of tegen mij zegt dan begin ik zo hard te rennen dat ik alle wereld records er uit ren

13 likes

Dat wou ik net zeggen, ik had haar niet herkend :scream:

1 like

Hoezo sliep Jaidy steeds op de bank? Daarna in de mannen kamer en nadat het uit was eindelijk in haar eigen bed?

En ik ging tegen mijn tv schreeuwen toen sonny zei: 3 jaar hulp in 1 week weg gegooid. Wie denkt hij wel niet dat hij is?! En dat zijn vriendin maar een zielig hulp geval is?

3 likes

Waarschijnlijk zodat Ricky bij haar kon komen, zonder op haar kamer te komen? Dat ze dat dan wel ok vond? En in de kamers van de vrijgezellen hangen geen camera’s… Bijzonder dat dat van de regie mocht trouwens, want volgens mij hebben eerdere deelnemers wel eens in interviews verteld dat ze absoluut niet in de kamers van de verleiders mochten komen. Want ze moesten op beeld kunnen blijven oid
En toen ze het had uitgemaakt was het wel “legaal” om samen op haar kamer te zijn, want toen had ze geen relatie meer. Denk dat dat de gedachtegang is :woman_shrugging:t2:

2 likes

Dat zou idd kunnen! Ik vond het heel vreemd dat je je privacy en een comfi bed opgeeft om maar op die bank te gaan liggen :joy:

Ik weet niet in welk topic dit het beste past, maar vrijgezel Daisy deelt in haar stories dat er onterecht gezegd wordt dat zij YouTuber Aimee van der Pijl zou hebben mishandeld. Gaat om een zware mishandeling en er loopt/liep ook een rechtszaak. Tegelijkertijd hint zij ook op degene die het wel gedaan heeft, maar ik heb geen idee op wie ze doelt.

Edit: ik weet niet hoe ik afbeeldingen kan posten. Deze bijdrage zou een stuk interessanter zijn met screenshots. :wink:

1 like

Hier op klikken haha

7 likes

Ah sorry hahaha duurde me al te lang

Ohhh haha zelfde seconde

1 like

Ik ook

1 like

Hahahaha zo simpel dus, thanks!

1 like

“En ik hoef niet eens uit te leggen wie” Hierdoor krijg ik wel het vermoeden dat het gaat om degene met wie ze al steeds openbaar ruzie heeft op social media. Die ruzie wordt steeds al door iedere insta roddelqueen uitgemolken

Edit: deze naam wordt trouwens ook al in alle reacties op die Facebookpagina’s e.d. genoemd maar denk alleen door bovenstaande reden. Zou wel heel zuur zijn als nu zij vals beschuldigd wordt