Dat zegt toch niet dat ze geen spijt heeft of nooit haar excuses heeft aangeboden? Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat mensen het qua stress of spanning niet aandurfden om voor de rechter te komen, je bent daar (normaliter) ook niet toe verplicht, want je straf krijg je toch wel.
Ik vind het wel bijzonder dat het in dit geval voor veel mensen ineens wel toegestaan lijkt om mensen openlijk aan de schandpaal te nagelen, terwijl het systeem in Nederland daar nou juist niet op gericht is, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Amerika (niet voor niets worden gezichten van verdachten hier bijvoorbeeld geblurd na aanhouding en worden de achternamen nooit uitgeschreven).
Ook in dit geval geldt toch dat iemand weer een kans moet krijgen om een leven op te bouwen? We kunnen ervan uitgaan dat ze haar straf heeft gehad en volbracht (neem aan taakstraf). Ik lees bijvoorbeeld “waarom zou de dader in bescherming moeten worden genomen”, maar daar gaat het toch niet om? Feit is dat zij haar straf heeft gehad en daarom juist weer een “nieuwe kans” verdient, zo werkt het rechtssysteem nou eenmaal
Maar goed misschien beetje beroepsdeformatie van mijn zijde

Hij is zo delusional, volgens mij willen die meiden allemaal niets met 'm te maken hebben