Ik ook hoor! Maar zou momenteel alleen kunnen speculeren. Dat is dus wat die Daisy zelf irritant vindt maar ook zelf doet.
Ja ik dacht dus dat het die chick rechts naast Liyah was, gebaseerd op dat zij uit Alkmaar komt
Wie is dat eigenlijk ik herken haar helemaal niet
Nee ik had ook geen idee maar ik ging na de video van aimee gluren wie het kon zijn
Ik wil het ook weten sinds ze het in één van haar vlogs zei lol, ik volg Aimee minimaal al 6 jaar.
Edit: Ook naam weggehaald. Maar ik vind het niet gek dat er gespeculeerd wordt, dan had Aimee er zelf ook beter geen aandacht aan kunnen besteden. Nu wordt juist iedereen extra nieuwsgierig.
Ik vind het zo raar van Aimee om dit te delen, wat heeft zij er aan behalve dat dit nou uit de hand loopt online? Nu zijn er valse beschuldigingen, lijkt me heftig als je naam hier onterecht aan gekoppeld wordâŠ
Het is in ieder geval duidelijk dat RTL geen background check doet.
Laten we hier niet verder over speculeren. Ook dit is openbaar terrein op het internet. We zijn er niet bij geweest en vind dus ook niet dat we hier namen hoeven gaan noemen. Lijkt me niet onze plek om iemand aan de schandpaal te nagelen door suggesties te doen.
Je hebt gelijk, heb de naam uit mijn post gehaald.
Wie zegt eigenlijk dat het een van de verleidsters is?
Nee zij heeft gezegd dat het iemand van Temptation is niet of het om een verleidster of een van de meiden in een relatie gaat.
Dat plaatje met die chick is uit aimee dr video
Ja ik snap niet zo goed wat je bedoelt haha?
Die chick verwijst naar degene die haar mishandelt heeft ja. Maar die foto komt wel uit een filmpje wat ze volgens mij al twee jaar geleden heeft gemaakt.
Maar wat ik bedoelde is dat Aimee heeft gezegd dat het om iemand van temptation gaat maar zij heeft nooit gespecificeerd of het een verleidster is of een van de meiden die hun relatie aan het testen zijn. Maar iedereen gaat er vanuit dat het een verleidster is.
Ik denk om die reden dus ook dat het iemand van de koppels is. Dat zijn er tenslotte maar 4. Als het een verleidster was zou je dat prima kunnen zeggen want dan zijn het 12 chicks die het zouden kunnen zijn.
Denk dat je op basis van het haar bv al wel wat mensen kan uitsluiten
Ik snap niet zo veel van de screenshots die @Luzarl post. Stond op de 5e afbeelding de naam? Waarover de poster dan weer zei âsorry hier stond een naamâ? (Ik heb zelf geen Instagram dus snap niet hoe ik het moet lezen)
Want dat witte stukje waar dan een naam/afkorting van een naam stond is toch super klein, daar past maar weinig onder. Of slaat dat ergens anders op? Voel me een boomer nu haha maar begrijp echt niet hoe je die afbeeldingen moet lezen, wie zegt nou wat
Volgens mij is dat een gesprek tussen Daisy en haar vriendin
Ik las ergens in reacties dat daar eerst een naam stond, toen offline is gehaald en opnieuw online is gezet met een wit streepje. Denk idd een afkorting of een voorletter of iets, want erg kort stukje
Ja en zelfs voor een afkorting is het heel erg kort, er zijn niet veel namen (van deelnemers aan Temptation) die je kan afkorten tot zoiets kleins.
Ja er stond een afkorting van een naam, heb die eerdere screenshot waar het nog niet was weggekrast gezien.