Temptation Island #1

Ze bedoelt dat het onwaarschijnlijk is dat Liyah zelf een trauma heeft gezien zij geen slachtoffer was

Misschien ben ik dan heel hard, maar dan had ze het niet moeten delen in haar vlogs. Zij kiest ervoor om het te vertellen, dan kun je wel verwachten dat er gespeculeerd word…

3 likes

Idd wat @kleinmeisje ook zegt hiervoor. Nou beetje cryptische omschrijving dan

1 like

Leuk detail trouwens dat dit de ā€œnetteā€ variant van temptation zou worden en iedereen elkaar nog helemaal afbrandt op sociale media :joy:

1 like

Nou dan is nu wel duidelijk om wie het gaat, was ook wel te verwachten dat dit ooit uit zou gaan komen natuurlijk. Vraag me af of dat ze er zelf nog op gaat reageren, wel behoorlijk je hele reputatie naar de klote nu.

Ik vind het trouwens ook wel apart dat je dit hebt gedaan, de rechtszaken nog steeds lopen, je weet dat het slachtoffer een bekende YouTuber is die er ook open over heeft verteld op sociale media en dan alsnog durft mee te doen en te hopen dat dit niet uitlekt.

Edit: ja dat wat @tuula net post haha

15 likes

Ten tijde van de opnames toch wel? Ze was niet op komen dagen daardoor zei Aimee toch

2 likes

Maar moet je voor je studie/stage/baan als psycholoog geen VOG hebben?

Ik vond haar wel als een van de leuksten overkomen.

2 likes

Heb net gegoogled, 4 jaar

Edit oh fout 5 jaar dus

1 like

Ik weet niet wat voor straf ze heeft gekregen

1 like

Ah goed dat je het zegt!
Ik heb er helemaal geen verstand van hoe het nu precies zit. Ik weet ook niet wat voor straf ze gekregen heeft.

Hier heb ik mijn screenshot vandaan

2 likes

Dus het is die van xxx

Zijn Temptation ja, niet z’n chick

Ja

2 likes

Ja helemaal mee eens hoor! Ik zou de hele tijd stressen want het is een beetje wachten totdat zoiets uit gaat komen. Blijkbaar zag zij dat risico niet of dacht ze dat het wel mee zou vallen? Lijkt me dat ze er wel bij stil gestaan heeft? Of zou ze zo’n bord voor haar kop hebben haha.

@Nachtburgemeester dacht ik ook aan inderdaad, van nou heel Nederland weet dadelijk wat ze gedaan heeft. Maar eigenlijk is Aimee wel echt suuuuper vaag gebleven, aan de hand van haar info was onmogelijk te bedenken wie het zou zijn. Dus dan zou ze die kerels van Rumag aan moeten klagen denk ik.

2 likes

Weg

1 like

Ik snap dit wel maar toch ook niet :rofl: wat is dus het verschil met de bewaartermijn en terugkijktermijn. Meer ih bijzonder, waar ziet de bewaartermijn op? Ik dacht dus mbt vog oa maar dat is niet zo
Logisch ook dat bijv voor zedenmisdrijven een oneindige terugkijktermiin geldt. Ik had ergens gehoopt dat dit ook voor zeer gewelddadige/andere misdrijven ook is. En ook interessant om de samenloop van terugkijk/verjaring te bekijken. Heeft iemand hier meer verstand van? Zeer off topic dit hoor!

Ik kijk heel t programma nie maar ik wil wel weten wie die meid is hahaha

1 like

Hoeft niet. Of tenminste je kan met een studie als psychologie genoeg beroepen uitoefenen waarvoor je geen vog hoeft. Daarnaast gaat een vog enkel om een bepaalde groep delicten dus het kan ook zo zijn dat ze hem gewoon kan krijgen (Dus bijvoorbeeld: zedendelict en werken met kinderen of bestuurlijke functies en fraude/financiele delicten etc.)

Ik vind het wel echt bizar hoe Aimee in die video bijna tot dader gemaakt wordt. Daarnaast ook bizar hoe men hier nu op duikt alsof het wat toe voegt om er het fijne van te weten/het jou wat aan gaat of we het hier hebben om een over andere juicy roddel in plaats van zware mishandeling. Soort van detectiveje spelen over vrij ernstig leed.

4 likes

Aha dus idd om eventueel recidive (door rechter) vast te stellen. Toch gek dat er dan ook bewaartermijnen bestaan? Dus dat het na verloop van tijd ook voor de rechter onbekend is of je 33 jr geleden iets wel/niet eerder hebt gedaan

Nav jouw edit: ja dus een 2e boete na 6 jaar: dan is voor politie/rechter niet in te zien dat jij 5+ jaar geleden een 1e al had gehad

1 like