Temptation Island #1

Bij ons moet je voor bepaalde functies ook een VOG hebben en die vraag je dan zelf aan maar wel vergoed door werkgever en bewijs lever je ook in

Hierboven legde iemand al uit dat een VOG (ben je geschikt voor iets, of loopt het spaak op a/b/c. Bijv voor beroepen die met geld te maken hebben, of kinderen. Kortom toetsen of je iets hebt gedaan wat als vermogens- of zedendelict geldt)
iets anders is dan: wat staat er op je strafblad?
Ik weet niet of rtl kan eisen dat je voor deelname een VOG moet hebben. Onder welke categorie valt dat?

Ja dat zou op zich kunnen. Ik vind het niet per se wenselijk dat niet alleen bepaalde werkgevers maar zelfs tv programma’s vog’s gaan verplichten. Dat is toch ook niet echt nodig? Nadat je je straf hebt uitgezeten ga je terug de samenleving in en alleen in uitzonderlijke gevallen heeft je veroordeling invloed op dergelijke zaken. We moeten dat imo niet te ver gaan doortrekken

3 likes

Toen Sonny Mariëlle vroeg op date dacht ik echt: wie de fuck is Mariëlle nou weer? Heb haar het hele seizoen nog niet voorbij zien komen, lol. Maar hij moet natuurlijk wat want iedereen heeft hem inmiddels door :joy:
Wel lekker sassy toen ze zei dat ze eerst nee wou zeggen.
Ik vond de dubbel date van hem en Marco wel heel suf, boogschieten? Dubbel sassy toen Sonny raak schoot en Mariëlle zei “dit zal de enige keer zijn dat ie raak schiet op TI”. Lol, tell him girl!!

En jezus hoe vaak gaan ze nog herhalen dat Marco ooit een keer naar Majorca is geweest?! Alsof we dat kunnen vergeten aangezien ze het ELKE aflevering nog even moeten vermelden.

Ben wel benieuwd naar de context van hetgeen Marco tegen Sonny zegt volgende week.

8 likes

Hahaha beetje aan het begin van de aflevering:

Sonny: “Ik wil nu echt 1000 procent gaan voor Jaydi, ik ga echt voor haar vechten. Het is meant to be”
Kai: “… euhm ja nouja, ik ben blij om te horen dat je veel aan de jongens hebt hier”

15 likes

Hahahaha aan het einde die hele toespraak die Sonny houdt aan iedereen in de villa. Dude…

1 like

Mijn nieuwe lievelings instagram account

10 likes

Dat themafeest 1001 nacht is ZO treurig om te zien haha

Sonny met z’n “iedereen probeert me weer te verleiden” :roll_eyes: Hij is zo delusional, volgens mij willen die meiden allemaal niets met 'm te maken hebben

18 likes

Zo alles bij elkaar lijkt het nóg erger dan dat het al is. Wat een kwal :nauseated_face:

1 like

Nee klopt daarom zei ik hierboven ook dat ik niet snapte waarom ze überhaupt niet mee zou mogen doen. Ken het VOG-systeem niet dus geen idee of een tv programma dat zou mogen aanvragen, en of we dat al moeten willen

Die reactie van Mariëlle vond ik echt heerlijk, haha.

Ik had haar inderdaad ook nog nooit gezien! Jammer, ze kwam over als een hele leuke, intelligente vrouw.

Sowieso vind ik veel van de verleidsters dit seizoen echt wel toffe karakters hebben. Veel volwassener en respectvoller dan eerdere edities.

7 likes

Sonny: het balletje ligt nu bij Jaydi.

Wauw deze man, hoe kan je jezelf zo voor de gek houden. Heerlijk dat inmiddels volgens mij 4 vrijgezellen en Marco hebben aangegeven dat Sonny een idioot is, in iets andere bewoording dan.

Oke dit is ook een mooie:
Sonny dag 1: ik wil 100 vrouwen nöken!
Sonny dag 8: het is niet respectvol dat Jaydi met iemand anders gaat, terwijl ze het eerst met mij heeft uitgemaakt

Gregory dag 1: we hebben afgesproken dat we helemaal los mogen dus dat doe ik ook
Gregory dag 8: ik ben alleen maar aan het werken met mijn relatie en Karina gooit de handdoek al in de ring

Snappen deze mannen dan niet dat hoe het nu gaat veroorzaakt is door hun eigen gedrag de eerste dagen? Eerst alle meiden willen doen en dan enorm gekwetst zijn als hun vriendinnen hen loslaten en zelf ook verder gaan ontdekken.

38 likes

De mannen bedoelen er niks mee maar die vrouwen doen alles stiekem en dat is gemeen!!1

4 likes

Ik vind zowel de vrouwelijke als mannelijke verleiders echt leuk! Inderdaad veel volwassener en een lekker rustige aanpak. Ze laten de koppels ook gewoon in hun waarde als zij aangeven nog steeds voor hun vriend of vriendin te gaan. Geen push gedrag!

Dit! Eerst willen ze los en zij mogen alles maar als de partner dan iets doet is het huilen. Voor mij is dit echt een soort superieur gedrag; zij mogen alles en de partner niets. Ik denk echt dat dit komt omdat zij zichzelf echt als de hoofdprijs zien en het gewoon niet in hun opkomt dat de partner ook interesse heeft in iets anders. Edit: zoals @Calypso zegt dus :relaxed:

5 likes

Ik moet wel zeggend dat ik Karina wel echt gemeen vind tegen Gregory. ‘7 jaar weggegooid’ en keihard lachen over het feit dat hij zijn tattoo zou moeten gaan coveren. Gregory deed onacceptabel de eerste paar dagen maar ik vind ook haar gedrag verre van respectvol.

38 likes

Het is niet gemeen tegen Gregory, ze zegt het niet tegen hemzelf. Ik snap wel dat je dit soort dingen zegt, als je op dat punt in je relatie staat. Tuurlijk geen fraaie woorden dat “7 jaar weggegooid”, maar ik denk dat het lastig is om continu op je woorden te letten als de camera’s er 24/7 opstaan en je nog in de knoop zit. En wie een naam van zijn/haar geliefde tatoeëert… tja ik zou er ook wel een beetje om moet lachen van: wat erg eigenlijk, staat mijn naam daar en ik wil het uitmaken.

1 like

Ik blijf maar lachen om Sonny die zegt ‘Ik blijf altijd voor Jaydi klaar staan dus als ze advies nodig heeft kan ze altijd bij me terecht’ ahahahaha ja vent, doet ze vast. :+1:t3:

12 likes

Ik vind Gregory wel 1 hete boy hoor, poeh.

6 likes

Ik ook na deze aflevering ineens… voelt niet helemaal oprecht

1 like

Sonny is echt zon gast die je overal op moet blokkeren omdat hij het niet snapt.

29 likes