Temptation Island #1

Ja idd, ze hebben ook echt weinig kampvuren lijkt het. Of is dat altijd zo?

Wilde jullie deze niet onthouden

12 likes

Jeetje wat een herrie hahah. Pareltje

1 like

ik zei precies hetzelfde over karina en gregory tegen mijn vriend, zo lullig.

Zijn jullie vergeten met wat voor opmerkingen Ricky haar versiert heeft? Ik heb haken op mijn zolder om je aan op te hangen? Red flags. Al sinds seconde één.

8 likes

Hoe is dat een red flag? Dat was toch gewoon ouwehoerderij?

7 likes

Hoezo red flags daarvoor? Sommige mensen zouden denken ‘hmm oké :smirk:’.

1 like

I love me a kinky ricky

13 likes

Als je elkaar amper kent? Ik zou echt denken: hoezo voel je de neiging om dit nu te zeggen. Zij reageerde ook echt niet alsof dit iets was dat bij de situatie paste. Hou van een kinky grapje, maar de basis is toch wel een bepaald soort respect? (Ik vind het in ieder geval mega onaantrekkelijk als een man zoiets niet weet te timen en denk dan ook al snel time to get out).

1 like

Oh nouja, of je het cheesy, niet grappig of ongepast vindt is iets anders. Ik vind dit geen red flag.

Edit: overigens geloof ik ook niet meteen dat dit moet betekenen dat dit dan zijn kink is. In mijn ogen was dit gewoon een domme grap, voortboordurend op dat zij over haar oorbel begon.

3 likes

Maar vinden jullie het niet mega raar als een man zegt je aan je oorbellen op te willen hangen op zolder als flirten?:joy:

5 likes

Eigenlijk niet. Vind ik het grappig? Neh. Maar ik ken zo veel mensen die dit soort grappen maken dus ik vind het niet raar.

4 likes

Nou wat ik heel raar en red vlag vond was toen zij hem zoende hij zei “goed zo”

??

1 like

Ik vind echt dat de red flag kaart te snel getrokken wordt op dit forum. Sommige mensen zijn ook gewoon tering onhandig.

17 likes

Dat ook. Het in de camera kijken. Vage grappen maken.

@Branko maar je wilt toch geen relatie met een teringonhandige vent😂 ? Of tenminste ik pas daarvoor. Al helemaal als je net aan het herstellen bent van drie jaar Sonny.

Maar is de discussie niet waard hoor dit. Ieder zo zijn voorkeuren.

2 likes

Nouja, onhandigheid is mijn middle name dus dat zou in mijn geval hypocriet zijn.

En onhandigheid is toch alsnog geen red flag? Bij een red flag denk ik aan een dude die eigenlijk psychopaat blijkt te zijn, die je alleen gebruikt voor seks maar je nooit voorstelt aan famillie, iemand die niet naar jouw wensen in bed luistert maar wel die van zichzelf doordrukt etc. Etc.

3 likes

Haha ja daar moet je eerst 20 jaar van bijkomen

3 likes

Hij bleef ook benoemen hoe knap Jaydie is. Toen ze het over hun klik hadden. Is ook een leuke meid om te zien maar alsof dat het enige was?
Ik vind hem heel glad, is wel het type waar zij op valt denk ik

Ik zie onhandigheid gewoon als iets anders dan die opmerking. Vind zo’n opmerking op zo’n moment echt passend bij het type man dat niet heel veel gevoel heeft voor (seksuele) grenzen. Maar daar kunnen we over van mening verschillen.

1 like

Sonny als :sparkles:the main character :sparkles:

https://vm.tiktok.com/ZScSXVcU/

5 likes