Temptation Island #1

Idd! De eerste avond zaten Sonny en Greg helemaal te ouwehoeren van ‘ik denk dat ik klaar ben met m’n relatie bro’ blablablaa en nu hun vriendinnen er klaar mee zijn is het huilie huilie.

Denk dat die andere 2 het wel overleven, al krijg ik niet echt hoogte van Marco. Hij zegt alleen maar: ja als ik geen vriendin had, zou ik wel meer willen met Tahira. Maar hoor hem nooit echt praten over Denise en hoe hij het nu met haar ziet. Hij had het in het begin wel over haar ten huwelijk vragen maar ik hoor hem er verder niet echt over. Alleen maar over z’n awesome connectie met Tahira (en daarvoor hetzelfde met Anne :sweat_smile:)

8 likes

Haha Ricky is toch nooit oprecht geweest, vind hem zo nep. En Jaydi is ook echt m’n bec

10 likes

Hahaha, Kaj is echt de King of Shade samen met Rick Brand.ste.der.

6 likes

Hahah love Kaj en Rik ook altijd idd. Never forget het kampvuur met Gelina en Stefano waar Kaj meerdere keren vraagt of er écht niets is gebeurd tussen hem en Zwanetta.

:hushed:

18 likes

En de death stare van Yolanthe destijds.

10 likes

Zit door deze comments die aflevering nu terug te kijken, maar is die Jay nou Tisjeboyjay?:joy::face_vomiting:

1 like

Love dit moment. En Stefano twee seconden na het geluidsfragment: “Ik ga eerlijk met je zijn. Er is iets gebeurd.”

11 likes

Ik hoop maar dat ie oprecht is anders krijgt Sonny alsnog zijn zin met z’n Jaydi kan niet zonder zijwieltjes :woozy_face:

3 likes

Jij schrijft precies wat ik dacht bij het kijken van de aflevering.

1 like

Hoezo weet Kevin niet wat het verschil is tussen vragen en antwoorden. Gregory had er ook al moeite mee

5 likes

Heel veel zin om te zien hoe Marco Sonny volgende week op zn plek zet!!

20 likes

Ja zo naïef ofzo. Ik heb het idee dat die meiden elkaar ook een beetje aan het ophitsen zijn met ~nieuwe liefdes~. Dat Jaydi het leuk vindt als Karina ook verder gaat met die andere guy.

13 likes

Misschien dat het gewoon niet uitgezonden wordt, maar je ziet de meisjes ook niet/nauwelijks onderling praten over hun vriend. De mannen bespreken echt wel hun vriendin met elkaar maar bij de meisjes lijkt het echt alleen maar over de mannen in de villa te gaan

Ja ik denk ook dat ze expres Karina en Jaydi op dubbeldates lieten gaan, zodat Karina nog meer in die sfeer komt.

4 likes

Ik heb ook heel sterk dit gevoel! Zag alleen wel een tijdje geleden op een insta roddelaccount over Temptation soort hints dat Jaydi en Ricky samen uit eten waren. Maar rondom kerst waren ze volgens mij echt gescheiden, ze hadden beiden meerdere verhalen op insta maar niet samen. Zolang Jaydi maar niet weer terug is bij Sonny brrr

1 like

“Dit is echt geen zender wat je hier ziet”

en je dan afvragen waarom je vriendin je een eikel vindt.

Edit na het bijlezen: Neeeee :eek: vinden jullie Ricky allemaal niet oprecht? Ik geloof hem haha. Vind het echt een schatje.

3 likes

Hij is ook nog Corona gekkie, red flags everywhere :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

10 likes

Nooooo, wat een afknapper

Hahaha ja hij was gisteren ook op het verjaardagsfeestje van onze Arnhemse vriendin Michella Kox :rofl: die een stuk of 15 mensen binnen had zitten incl een striptease van Angelo

1 like

Ik snap haar reactie ook hoor. En ze heeft inderdaad nog niet de beelden gezien dat hij er doorheen zit en moet huilen etc. Als ze dat had gezien was ze waarschijnlijk wel weer bijgedraaid. Tegen de tijd dat zij weer een kampvuur krijgt heeft hij waarschijnlijk al gezoend met Liyah en zal ze helemaal klaar zijn met hem.

2 likes