Temptation Island #1

heb je gekeken?:joy:

5 likes

Naar TI? Nee niet gezien.

Zo noemt ze zichzelf

1 like

minimaal 5 keer

6 likes

@ZusjevanJoost ja dat heb ik niet zelf verzonnen, zoals hierboven gezegd, zo noemt ze zichzelf

1 like

Vond het wel grappig dat de verleidsters zeiden dat Niels een nieuwe vriendin heeft :rofl:. Rosanna is echt onherkenbaar. Die kont ook echt. Wtf :joy:

13 likes

Omg ik moet me echt inhouden om niet alles al te lezen. Ik ga zo kijken, ben erg benieuwd!

Waaa, love this. Ik had er heel weinig van verwacht, maar ik heb toch zitten smullen. Misschien vooral omdat het voor mij geen VIPS waren, behalve Rosanne en Niels dan.

Aflevering 1 & 2

Ik vind die Fabiola zo doorzichtig en vreselijk. Één keer seks gehad, zich niets ervan kunnen herinneren en dan zichzelf seksverslaafde noemen? Ze doet me denken aan een meisje dat op de middelbare school zit / er net vanaf komt. Zo naĂŻef, beĂŻnvloedbaar en volgend. Ik vind dat soort types zo vervelend, om van te kosten gewoon.

Waar ken ik trouwens die chick van die wat weg heeft van Angelina Jolie? Beetje de lilleke versie ervan. Volgens mij heb ik d’r eerder ook al zo genoemd, maar weet gewoon niet waar ik haar moet plaatsen.

Ik vind het zo leuk dat Jay een verleider is, moet ook altijd zo hard lachen om z’n filmpjes op Facebook. :joy: Vind het wel tof dat ik hem dan herken.

& biecht: Ik hoop dat Niels gewoon keihard vreemd gaat. Hij mag z’n pay-backkaart wel inleveren van mij. Daarnaast was ik een beetje teleurgesteld, want ik dacht dat Alex in deze afleveringen al erin kwam. Maar daar moeten we nog op wachten. Lekkere cliffhanger, boehoe.

1 like

Ah ok! Ja dat wist ik toch allemaal niet, vandaar dat ik het vroeg! Classy wel, om jezelf zo te noemen.

Ik ga toch ook maar kijken haha!

Ik ben ook gezwicht. Ik ga vandaag een abonnement afsluiten :flushed:

Ik vond het echt tegenvallen, het wordt een beetje oud, elke keer hetzelfde liedje


Ik ben er in mijn post eigenlijk een beetje vanuit gegaan dat mensen het gezien zouden hebben, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet, beetje onhandig


Ik vind haar, Rowena, overigens best grappig, en haar stoere houding vond ik zo in de eerste twee afleveringen ook wel eens leuk, leuker dan veel van die meisjes die meedoen aan tempation die alleen maar huilen bij het minste of geringste.

Oh en mijn toon was meer luchtig grappig bedoeld toen ik schreef ‘dat weet ik toch allemaal niet!’ sorry als dat wat rot overkwam niet zo bedoeld!

Die Danique is van de bachelor toch? En Fabiola en Tessa van hntm. Ik hoop echt dat die Tessa een dikke ruzie gaat veroorzaken, haar kennende komt dat wel goed

2 likes

Neee je hoeft echt geen sorry te zeggen, ik snapte hoe je het bedoelde, maar ondanks dat was het alsnog onhandig dat ik er maar vanuit ga dat iedereen het dan ook gezien heeft :blush:
Maar lief dat je nog even reageerde!

Ah van jou ook lief! Allemaal lief :smiley:

1 like

In eerste instantie dacht ik: nee ik ga niet kijken, vind het niks met de ‘vip’s’. Maar gister uit verveling toch gekeken, en oh my, volgens mij wordt dit seizoen een pareltje hoor :ok_hand:t2: Ging stuk om Alex die ineens op dat balkon stond.

10 likes

Toch maar gaan kijken hahaha. Wanneer komt de volgende aflevering op videoland? :kissing_closed_eyes:

1 like

Ik ben halverwege de 2e aflevering en iemand van de vrouwen vond dat de mannen echt inhoud hadden, maar ik vind niet dat de mannelijke verleiders inhoud hebben hoor :sweat_smile:. Ook al heb ik nog vrij weinig van ze gezien