Temptation Island #1

Zo die Kelly herkende ik amper!

Ja ik moest ook een paar keer kijken, vind die pruik echt niet mooi… net alsof ze verstopt zit

Sowieso vond ik haar in oh oh europa ook heel anders dan nu

Ja echt, die was in Oh Oh Europa heel slank, nu is ze … “curvy” Verplaatst vet van haar buik naar haar billen.

Vond het wel stom dat Rosanna haar billen lelijk vettig noemde ofzo, “want ze sport niet eens” was de beredenering.

Ach die Rosanna, zag op haar insta dat ze mee wil doen aan bikini-wedstrijden/een bikiniwedstrijd. Vraag me af hoe de jury over neppe billen denkt

1 like

Is dit al ergens terug te kijken ipv videoland?

1 like

Ik zoek ook een link voor aflevering 2

Ik kijk nu ex on the beach, en daar zit Alex van temptation ook in. Die gast heeft witte tanden!! Dat is echt niet normaal haha, die geven gewoon licht :laughing:

Omg ik heb zó veel zin om Ruud zijn vieze haar of af te knippen of te kammen, krijg er echt de kriebels van.

10 likes

Iel die raak ik liever niet aan :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

Niels en Rosanna spelen hun vorige deelname gewoon weer na? Wat een rare is die Fabiola

Ook echt bizar hoe naïef Niels is! :flushed:
En voor wie ging het vuurwerk nou af? Voor Ruud?

Vind dit seizoen weer helemaal top hoor! :clap: Love Fabiola die Niels helemaal gek maakt, zijn veeeeul te witte tanden, die opmerking van Ruud over zijn piemel en dat vuurwerk! Echt genieten weer.

Ook heel droog dat ze te weinig vips hadden en dus dan maar een random stel erbij hebben gedropt.

9 likes

Niels jonge, wat een kneus! Dat lopen janken bij die meiden, jezus. :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Hoe al die meisjes om hem heen gingen zitten trouwens… Hij zat daar te huilen tussen 8 meisjes ofzo :’) het werden er ook steeds meer.
Ik snap trouwens niet welke regel er nou overtreden is? Dat dat meisje zo tegen Ruud aan ging rijden toch? Ik vind Ruud zooo’n viespeuk

1 like

Ja die Fabiola??? Zo overdreven is ze aan het rollen over de bank en tegen een muur aan het rijden :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Ja of dat ze met hem mee naar zijn kamer ging. Want ze zei: ‘ben wel benieuwd waar jij verblijft.’ En town liep ze met hem mee

O ja ik denk dat dat het was inderdaad!

Haha ja dit, zo erg. Net een krolse kat met die ass zo in de lucht. Het is bijna zielig hoe naief Niels is.

4 likes

haha ja omg waarom zou je dat op tv zeggen? haha

ik vind dit seizoen echt leuk, leuker dan de vorige op tv. Ik denk omdat ik iedereen wat knapper en IETS minder ordinair/dom vind overkomen. Vind die Danique met rode haren wel een leuk meisje.

1 like

Ohhhh nu weet ik opeens waar ik die Danique van ken

nee ik kijk niet de meest intelligente programma’s

2 likes