Ik ben afgehaakt toen er werd begonnen met "we gaan een leuke bijzondere spelletje doen.
Cursus Nederlands zou geen luxe zijn. Damn.
ja ik snap ook niet waarom hij haar zo geweldig vindt? zij is toch fucking doorzichtig, een complete act.
âik val op uitgesproken typesâ zegt hij dan. ZIJ IS NIET UITGESPROKEN ZIJ DOET ALSOF ZE DAT IS want ze heeft aandacht nodig
Oke wat ik tot nu toe denk
- fabiola please stop it, wat een figuur zeg. Eén grote fake en Niels gaat er uiteraard in trappen. Love it
- ik vind ruud vies
- ik vind Danique heel knap
- ik hoop echt dat Donny en amije bij elkaar blijven
- waarom in godsnaam doet zoân type als Gelina mee? nog niks gebeurd en nu al non stop aan het janken, dat kannie goed gaan
Jaaaa hij zei ook nog iets als âik houd niet van spelletjes, zij is echtâ ofzoiets. Uhhhhh
Zo is Rosanna toch ook, er is echt niks uitgesproken aan haar joh.
Haha ik vind Fabiola echt geweldig. Dat hoge stemmetje, die kleding, dat gedans, en die domme Niels die zegt âja zij speelt geen spelletje hoor, zij is heel echtâ. Te makkelijk.
En Ruud vind ik maar goor met zân âik kreeg last van mijn dopâ. DUDE!
Ik vind Gelina echt vermoeiend
Ze lijkt zo onnozelâŠ
Ja, en ze jankt steeds. De andere meiden hebben wat meer pit en dat is leuker om naar te kijken
Ruud en zân dop
Pffffff wat een drama weer om niks. Ruud met zân vieze haar, ga eens douchen man. Volgende week komt Alex volgens mij, dan kunnen we pas smullen (nee vind hem niet knap trouwens haha)
Niels die, tijdens het kampvuur, over zijn tweede deelname Temptation zegt: " ballen he"
blegh wat is niels hypocriet
Dat gegiechel van fabiola ook
Ik kon hem gewoon op Videoland kijken vanavond! Mezelf weer enorm zitten irriteren aan fabiola
Ja videoland werkt hier ook maar halvebak sinds anderhalf uur ofzo.
Ik had het er gisteren met vriendinnen over wat voor een bambi die Gelina is. Ik vind haar wel erg knap! Ook leuk dat Stefano&zij hun seksleven op tv uit de doeken doen, lekker vanille :â). En die Fabiola, wat een figuur hahaha. Ruud vind ik ook een smerig ventje; zou hem niet graag willen versieren als verleidster zijnde.Ik miste de billen van Kelly deze 2 afleveringen (not). Tot zo ver mijn toevoeging aan dit topic.En ohja, ik kan niet wachten tot Alex weer vieze dingen komt doen.
Verder, vind ik dat vuurwerk echt een goede toevoeging voor extra verwarring. Ik zou zelf helemaal gek worden als ik daar zou zitten.
Ik weiger echt om Videoland aan te schaffen, maar ik wil het zo graag zien
Je kan gewoon 2 weken gratis proberen! Heb ik nu al met 2 verschillende emailadressen gedaan
Oh dan graaf ik al mân ilOvehOrses@hotm⊠weer onder het stof vandaan, thanks!