Temptation Island #1

Nou als ze in aflevering 3 de hoofdrol heeft gespeeld verwacht ik niet veel soeps meer :joy:

Ik zit echt vol verwondering te kijken naar hoe ze met zulke enorme nagels zich überhaupt heeft weten aan te kleden/op te maken, dat ik amper heb geluisterd naar wat ze zegt :joy:

1 like

Is ook bij normale stellen totdat de een een andere partner vindt. Dan is het vaak snel afgelopen met het elkaar de hele wereld gunnen.

2 likes

Ik ben heel benieuwd waar sommigen van jullie gratis Temptation vooruit kijken :slight_smile: Heb nu twee keer heel lief een link ontvangen maar om nou elke week te vragen naar zo’n link…

1 like

Zo erg dit eigenlijk. Vooral Laura. Oei

Denk een combi van alles en dat ze gewoon een hele gevoelige huid heeft. En tijdens zo’n date (of überhaupt daar) zitten ze natuurlijk sowieso veel in de zon.

Sommige mensen zullen dan zeggen ā€œah, dat wordt nog lekker bruinā€, maar bij die Laura gaat het er dan ook heel raar uitzien

Opnames Temptation Island ā€˜Vips’ beginnen ergens deze week.

2 likes

ik vind temptation heel leuk begrijp me niet verkeerd, maar voor mn gevoel wordt er elke maand een nieuw seizoen opgenomen

2 likes

Vips is alleen voor videoland, misschien zien hun dat dan echt als een ander programma ofzo?

1 like

Even opletten of er joetoebers zijn die deze week ā€˜toevallig’ op reis gaan. :grimacing:

Aflevering 6

Ehh, ze zaten toch op een tropisch eiland? :joy:

29 likes

Hahahaha echt he lach me dood om michella kox op Instagram

2 likes

Weet niet bij welke aflevering je bent, maar heb hier wel wel een linkje voor aflevering 6. Mocht je die willen dan laat maar weten.

Ik zou die ook graag willen hebben :blush:

1 like

Aflevering 6

3 likes
Aflevering 6

Dat einde van de laatste aflevering op videoland :joy: zo droog Sidney met dat liedje. En ik vind dat iedereen zich aanstelt om de beelden, er gebeurt helemaal niks, wat maken ze zich druk.

10 likes

Die uit Google drive werkt bij mij ook niet.
Heb hem zelf gekeken op https://spatienet.com/temptation-island-6-option-2/

spoiler aflevering 6

Die rap van Sidney hhha, zo droog
Vond het verder geen mega spannende aflevering, wil sensatie

6 likes

Ah geen idee hoe dat kan, bij mij begint hij wel gewoon met afspelen.

1 like