Temptation Island #1

Die Sidney is een aparte gozer. Staat zit uren mooi te maken voor meeting met de verleiders en kampvuur. Is super erg geraakt door een random dude die claimt een grote pik te hebben. Wtf. Maak je druk om je vriendin of ga plezier hebben.

11 likes

Ja das wel zo, maar dat is omdat wij dat zien. maar van wat er op het kampvuur werd laten zien kun je dat nog niet afleiden toch?

Jeetje wat belachelijk die oortjes hahahah

Zo niet te zuinig inderdaad

1 like

En zegt bovendien terwijl hij achter twee donkere jongens zit, dat zijn vriendinnetje van donkere jongens houdt. Mijn god :weary:

3 likes

Wat vreselijk ongemakkelijk dit

3 likes

Haha ze staan er allemaal een beetje bij alsof ze gedwongen worden :joy:

1 like

Waarom is Milou’s date dansen terwijl Demi een beetje aan de bar hangt?

Ooooh die Laura is gewoon gemeen

7 likes

Omg die laura hahhahhahaha

5 likes

Met die Laura op date gaan is pure horror

6 likes

Sid showt echt graag zn 6pack

2 likes

Volgens mij gaat het volgende week wel los. ā€˜t leek bijna alsof Laura wat gedaan heeft maar dat kan ik me niet voorstellen :’)

1 like

Nu had Milou wel even mogen zeggen ā€˜ga eens gauw uit mijn bed’.

Ik denk dat hij zo keek omdat Laura zichzelf zo niet vermaakt en moest huilen

7 likes
aflevering 6

Ik denk dat Milou snel de fout in gaat. Want toen Danicio d’r bed in stapte kon ze niks anders dan giechelen, ze leek echt te genieten van die complimentjes, maar nou in aflevering 6 is het ineens ā€œja ik ben echt boos, waarom deed ie datā€. Wat vind ze nu zelf echt?
Dat soort dingen zijn sowieso tegenstrijdig, en het verbaasde me ook dat ze die ā€œfouteā€ beelden niet lieten zien bij het kampvuur

3 likes

Ja dat was wel een stuk boeiender

Hoe kan ik een spoiler plaatsen?

Niet mee eens, als je slaperig bent ben je niet altijd heel assertief. Snap wel dat je het op dat moment niet begrijpt en de volgende dag boos bent. Vind het juist goed dat ze het niet hebben laten zien.

ā€œEn ik praat alleen maar poep re te teā€

4 likes

Ik vind wel dat er een verschil zit tussen iemand niet direct je bed uit schoppen (want daar kan ik nog inkomen), en genieten van de aandacht. Want dat doet ze overduidelijk

1 like

ben ik de enige die helemaal leip werd van het geluid van die vogel op de achtergrond bij het kampvuur?

9 likes
Afl6

Ik vind het dus wel echt jammer om te horen als milou zegt dat ze al niet zo zelfverzekerd is. Ik kan me ook wel weer voorstellen dat mensen het zien als dat ze aandacht en complimenten fijn vindt, maar misschien heeft ze ook een soort bevestiging nodig dat ze leuk en aantrekkelijk is omdat ze dat zelf niet zo gelooft.

Ik vind milou en jietske eigenlijk best leuk bij elkaar passen

11 likes