Haha WAT? De âhahaâ als in: ik ben helemaal uit het veld geslagen door deze raarheid, niet dat ik dit echt grappig vind⊠Echt que?!
Ik heb het nog eens terug geluisterd en het gesprek gaat zo:
J: kijk, om een verhaal te vertellen. Ik had heel erge ruzie en toen ging ik het goedmaken. En toen hadden we dus seks. En ik was zo boos, erge ruzie gehad. En ze boos voorover en ik zeg: âblijf zittenâ. En toen pakte ik zo van de kast, pakte ik een fles wijn. En toen ging ik zo gebaar van fles. En het ging er natuurlijk niet helemaal in maarâŠ
G: nee
J: dat zou een beetje gek zijn, maar het was wel⊠hue hue
Wat een engerd! Gaby, get away while you still can!
afl 9
Hele aflevering in 10 minuten gekeken, ga toch niet 45 minuten kijken naar mensen die gewoon vakantie vieren.
Men o men hoogtepunt was iemand die twerkte haha
Ik vind Jaimy ook echt verschrikkelijk ⊠Ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat Gaby (Blaaser) blij wordt als ze dit soort dingen van hem terugziet? Ik zou echt woedend worden als ik mijn vriend zo onwijs respectloos over vrouwen hoor praten, los van welk programma het dan ook is.
Thanks voor de link!
Ik heb wel het idee dat iedereen nu losser komt.
Hoezo noemt Ayleen die nieuwe chick een slet? Ze loopt er zelf best trashy bij
Als Milou en Jietse geen seks gaan hebben, vreet ik mân badjas op
Onaantrekkelijk hoe Sidney zichzelf eyeballt in de spiegel in de sportschool
Oh Gaby is zijn vriendin? Ik vroeg me al af waarom @WBJNE het over een Gaby had en niet over een Milou haha. Maar idd ik kan me dat ook niet voorstellen.
Dit is toch gewoon de schaamte voorbij
Gaat al iemand vreemd? Zit nog even buiten namelijk haha
Haha thnx. Zit nu voor de tv. Niks gemist dus
Hahah ik werk op mijn manier
Kijkt nog iemand het live ???
Echt gĂȘnant gewoon dat dit de kampvuurbeelden zijn in aflevering 9 :â) Zo saaiiiiiii
Ik kijk maar vind t zo tering saai
Huilen huilen huilen huilen
Spannendste is nog hoe lang die vogel op de achtergrond het volhoudt
Haha heeft die verleider die bij Laura op de kamer komt met ontbijt nou serieus een tattoo met de naam Roger op zn rug?