Temptation Island #1

Oh, die aflevering heb ik nog niet gezien :yum:.

Ja ik vind dit best gemeen editten inderdaad!

1 like

Ik vraag me af of de productie niet gewoon een extra week eraan heeft geplakt, omdat er nog zo weinig actie is geweest haha

Ik snap niet dat ze dit er zo in editten, maar dat die gast bij haar in bed lag hebben ze niet eens op het kampvuur laten zien.
Niet dat dat netjes zou zijn maar dan zou er misschien wel al meer drama zijn.

2 likes

Oh oeps, sorry haha! Naja, ik heb eigenlijk niets verraden trouwens dus no worries :wink:

1 like

Maakt niet uit, hoor. Ik zou hier niet kijken als ik echt geen spoilers wilde weten. En er gebeurt ook zo enorm veel dit seizoen :roll_eyes:. De enige reden dat ik nog kijk, is omdat we samen met vrienden kijken en dat best gezellig is (samen klagen hoe saai het is, haha).

2 likes

Oeh Jietse heeft een verhaal met Milou geupload op instagram! Spannend haha.

1 like

Waar gaat ‘t over dan?

Het gaat helemaal nergens over haha. Maar het lijkt erop alsof ze in iemands kamer zijn en Milou doet een dansje.

Ik vul zelf een beetje in dat Heikki dat niet heel fijn zou vinden mochten Milou en Heikki nog samen zijn. Al kan het natuurlijk ook niks betekenen.

1 like


Rosanna heeft dus blijkbaar screenshots van de :eggplant:van Niels gedeeld op ig. Why??? Alles er aan doen om in de spotlights te blijven :expressionless:

2 likes

Nog 9 afleveringen?? Hoe kunnen ze dit zo lang rekken.

7 likes

Lol waarschijnlijk zijn ze uit elkaar zodat we denken dat er nog sensatie komt, maar heeft het uiteindelijk niets met temptation te maken

17 likes

Ik denk echt dat de makers op het moment zelf er een week vakantie aan hebben geplakt ofzo, toen er maar niks gebeurde… kan toch niet anders?

Hou ik ben ff aan het bingen. Millou is dom en de rest is saai…

1 like

Ja ze moesten toch wat verzinnen nu iedereen sjaak afhaakt

Ik droomde vannacht dat Sidney een naaktfoto van mij maakte :face_with_raised_eyebrow:

16 likes

Wohhhh nog negen afleveringen? Stahp

Ik ben ook gestopt met kijken, lees het topic wel bij om te kijken of er nog wat leuks is gebeurd :joy:

1 like

Ik kijk nu aflevering 9 en wat is die Jaimy vreselijk. :face_vomiting:

3 likes