Temptation Island #1

In de aflevering die Donderdag op televisie was, lieten ze daar zien dat Laura en Quinten een nacht ergens buiten het resort gingen slapen?

Daar komen ze in de videoland aflevering in het begin ineens van terug maar ik had daar niks van meegekregen? Heeel maf seizoen dit.

Grappig wel dat Milou zulke issue’s heeft met vertrouwen, maar dat de vonk met Heikki ook is ontstaan toen ze nog een andere vriend had.

3 likes

Ik vind niet dat hij hetzelfde doet als Laura. Hij zit niet uitgebreid te geeuwen tijdens een gesprek met iemand en heeft ook geen openlijk commentaar wanneer de andere mannen ‘te ver’ gaan.

3 likes

Ik vind het juist zo kenmerkend dat juist dat openlijke commentaar zo zwaar wordt opgenomen. Als kijker vergeet je het bijna, maar de kern van het programma is toch dat relaties overleven? Dan vind ik het totaal niet raar om als je een vriendschappelijke band met iemand hebt en merkt dat diegene dronken over grenzen die ze nuchter niet passeert heen gaat, daar een stokje voor te steken.

7 likes

Nee? Het gaat er om dat relaties en trouw op de proef gesteld worden. In het echte leven is er ook niet altijd iemand in de buurt die je tegen houdt wanneer je op het punt staat om vreemd te gaan.

En ook in het echte leven is die persoon er af en toe wel. Ik zie oprecht niet waarom het zo’n probleem is om iemand een handje te helpen om trouw te blijven. Behalve dan dat de kijkers minder spannende televisie krijgen

7 likes

Hebben jullie deze al gezien? ( is dezelfde persoon die toen dat filmpje over ‘den Tim’ had gemaakt)
11 likes

“Ik snap Jaimy niet, die is zo vol van zichzelf. Ik ben niet lelijk, anders hadden ze me niet gecast”

:roll_eyes:

17 likes

“Ik heb 76 vrouwen geneukt”

HET HOUD NIET OP!

4 likes

Haha wel hilarisch dat Roger zegt dat Hung geen temptation is, omdat ze stil is. Dat ie houdt van meisjes die “sfeer in zich hebben”. En dan het beeld dat Laura chips eet terwijl de rest in t zwembad zit :joy:

Zo goedkoop ook dat Lizzy zegt “ik weet wel dat hij mij zou doen”. Is dat dan echt het enige waar het om gaat? Ja okĂ©, daar misschien wel. Maar toch
 Zo makkelijk. Ik vind dat echt sletterig :see_no_evil:

5 likes

ZĂł, zou er vandaag dan eindelijk geneukt worden :roll_eyes::joy:

4 likes

Oh haha besef me nu pas dat het donderdag is en ik temptation nog helemaal niet heb gekeken :joy:

Edit : zo gefixt. Aflevering 11

3 likes
Antwoord

Hoe kan het ook anders: nee

2 likes

Huilennnn

1 like

Wtf heeft demi voor tent aan

afl 11

Heh hadden ze het in het begin nou over een verrassende wending? wat dan?? Ik ben nu klaar met kijken maar het was even saai als de afgelopen 10 afleveringen

1 like

Snapte het ook niet (sorry weet niet hoe ik een spoiler doe op m’n telefoon)

Jietse ziet er wel goed uit hoor in Temptation talk

Maar wat een onzin wordt hier besproken hahahaha jezus

Haha ja gaat echt nergens over