Temptation Island #1

Ik denk vooral dat Milou extreem onzeker is en dat zowel haar jaloezie als haar gedrag met Jietse daarmee te maken heeft. Als Jietse haar een compliment geeft, gaat ze daar steeds verder op door, vissend naar meer en ze lijkt enorm gevleid door het feit dat iemand interesse in haar heeft. Ik denk dat niet dat ze per se echt verliefd is op Jietse, maar ze geniet wel van zijn aandacht.

En als je zo onzeker bent, is het gemakkelijk om extreem jaloers en controlerend te zijn naar je partner toe. Want zal hij wel genoegen met je nemen, als hij “veel beter kan krijgen”?

8 likes

Ik vind het ook zeker knap, en ergens ook begrijpelijk. Maar ik houd wel van mensen die een open boek zijn, kwetsbaar durven zijn en hun emoties niet helemaal wegstoppen. Mensen die net als zij zo sterk hun emoties kunnen onderdrukken vind ik persoonlijk ook een beetje griezelig.
Maar goed ik huil bij alles en heb totaal geen poker-face, dus het is wellicht wat projectie :slight_smile:

1 like

Wat is het doel van dat hutje waar ze dan alleen boodschappen kunnen opnemen? Krijgen hun partners dat te zien tijdens het programma?

1 like

Ik lees hier echt alle spoilers om te kijken of het nog boeiend wordt

17 likes

Sidney plaatste op z’n insta stories dat Morgan een steekje los had want hij slaat vrouwen.

Rodanya heeft dat filmpje gedeeld met van die gebalde vuist emojis erbij…

1 like

Hier staat meer voor als je ze niet volgt op Instagram (ze hebben alles afgeschermd). Volgens mij valt het wel mee :stuck_out_tongue:

2 likes

???
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/sterren/2019/twist-doet-morgan-het-met-milou/

ik hoop het echt niet, want ondanks alles hoop ik dat heikki en milou samen blijven :cry:

Dat is wel een bijzondere twist. Lijkt in ieder geval meer te gebeuren na TI dan tijdens.

11 likes

Haha nou echt hè?! Maar zij zaten ook niet samen op een eiland, dus dat kón ook niet tijdens TI :smirk:

Instastory van Milou

Wow

1 like

Wtf man. Ik vind die Rodanya echt naar.

2 likes

Krijg echt kippenvel van dr nare uitspraken! Heb dr unfollowed

1 like

Ik snap hier helemaal niks van, iemand anders wel of is het allemaal nog onduidelijk? Anders zou een samenvatting wel fijn zijn.

5 likes

Yo ik wenste voor meer drama in dit TI seizoen, maar dit gaat wel erg ver.

Edit: wat zou Milou dan doen na het uitgaan? Seksen of betaalde seks? En je wenst een ander toch nooit zelfmoord toe?

Ik vond rodanya sowieso al een naar typetje maar jeetje mina wat laten mensen zich dan kennen zeg…

16 likes

spatienet punt com

1 like

Rtl gemist tot 1 week na de aflevering

1 like

Weet even niet waar ik het las. Maar morgan zou hebben gezegd dat er niks aan de hand is, behalve veel roddels. Dat ie ook niet met milou aan het daten is.