Temptation Island #1

Haha gelijk heeft ze :grin:

1 like

Ik kijk het nu terug. Ik heb echt een zwak voor Heikki, ik vind het zo goed en netjes hoe hij hiermee om gaat. Zo rustig blijven en zeggen ‘ik moet het van haar horen’. Het lijkt me echt een kerel van goud eigenlijk

17 likes

Ik kijk net op de insta van Jietse en verleidster Demi, zijn zijn een koppel? Ze reageren met heel veel hartjes onder elkaars foto’s!

1 like

Receipts!!! Ik ga hun niet volgen dan kan iedereen het zien :joy:

2 likes

Hoe kan ik een foto invoegen? :grinning:

@Lowien Door op een van de omcirkelde dingen te klikken, in ieder geval op een iPhone

Nou beste aflevering tot nu toe. Love Sidneys break down haha man man wat vindt hij zichzelf zielig. Hoop dat Demi wat met Gaetan gaat doen haha. En wat is Roger een schat dat hij even gaat boxen met Sidney. Haha en blijkbaar kan je kiezen wat voor geslacht je kinderen hebben hahahaa

26 likes
afl. 12

Hahahaha ik moest zo lachen toen Sidney keihard jankend zei: "EN IK WORD ALLEEN MAAR KLEINER BOEHEHEHHHHHHHHH :cry: :cry: "

12 likes

Ohhh gaat dit over de aflevering van volgende week? Staat die er al op? Weer een kampvuur? Zin innnnnn

1 like

Ja de aflevering die vanochtend op Videoland is geplaatst.

1 like

EN DIT BLIKJE HOEF IK OOK NIET MEEEEER

24 likes

JA hahahahahhaha geweldig

Aflevering 13

Roger is echt een topgozer zeg.

Sidney’s breakdown vond ik niet grappig, iemands pijn is nooit grappig. De manier van uiten baart me wel zorgen. Ik denk dat hij daar hulp voor moet zoeken.

Volgens mij gaat er iemand zoenen tijdens de dreamdate

6 likes

Hahahahaha ik ga helemaal stuk

Dit is mijn humor

Leukste wat Roger tot nu toe heeft gezegd : ‘ik moet fucking nodig schijten’ hahahahha

29 likes

Hahaha, ik moest er ook echt om lachen. Het was heel random

1 like

Die gluiperige kop van Rick: “Wat zag je?”

I LOVE IT. :joy:

1 like

Haha zo’n zure vraag. Love it echt. Zo waren ze bij elk kampvuur in de eerste 2 seizoenen in 2002/2003 “Wat zie je? Denk je dat je vriendin aan je dacht toen ze met die ander zoende?” Heel salty

2 likes
Aflevering 13

Ik vind die Rodanya steeds enger worden. Ze praat tijdens de kampvuren heel beheerst en glimlacht heel lief, maar je ziet aan haar ogen dat ze van binnen helemaal psycho is. Vervolgens doet ze op het resort heel onredelijk.

Ik moest lachen om wat Sidney allemaal zei tijdens zijn uitbarsting, maar hij lag zichzelf te slaan op bed?! Dat is best zorgwekkend toch. :sweat_smile:

Oh ja, en ik ging stuk om Roger: ‘‘Ik ga naar de wc, moet echt schijten.’’ HAHA.

19 likes
aflevering 13

Ik mag toch hopen dat Demi met Gaetan op dreamdate gaat en niet Laura en dat Milou met Jietse gaat.

11 likes

Wel heel pijnlijk voor laura om terug te ziem dat de jongens niet meer haar op date willen.

1 like