Temptation Island #1

Ik vind het wel opvallend dat er opeens zo veel sensatie is buiten de afleveringen om nadat er overal geklaagd wordt dat dit seizoen zo saai is, zou dit misschien niet in scène zijn gezet door het management oid?

20 likes

Dit bedacht ik me vanmorgen ook. Maar zouden de koppels zich daarvoor lenen?

Dat vraag ik me ook af, maar de makers hadden Laura en Roger wel opdracht gegeven om een paar weken geleden naar buiten te brengen dat ze uit elkaar zijn. Natuurlijk zodat mensen gaan denken dat er dit seizoen nog iets gaat gebeuren. Dus wie weet wat voor opdrachten ze nog meer geven buiten de uitzendingen om.

Er van uit gaan dat dat waar is, is dat niet raar. Maar ‘nep’ ruzie op sociaal media, dat is niet ok. Dat is ook liegen.

Ook al zijn er wel berichten dat Roger en Laura wel samen zijn. Zou het stom vinden als dit allemaal nep is voor kijkcijfers.

1 like

Eens! Ik vind ‘nep’ ruzie wel heel triest. Zou inderdaad heel stom zijn als ze zo ver gaan voor kijkcijfers. Het zegt veel over je programma als het nodig is om zoveel sensatie in scène te zetten buiten de uitzendingen om (als het waar is).

Het zijn inderdaad allemaal wel heftige ruzies en beschuldigingen die naar buiten worden gebracht dus ik hoop voor de koppels dat dit niet iets is wat ze moesten doen voor kijkcijfers, maar dat ze er zelf voor hebben gekozen dit allemaal op social media te posten (hoewel ik niet snap waarom ze dat zouden doen haha). Lijkt me heel naar als je, zoals hierboven is gezegd, als gewelddadige ex wordt neergezet terwijl het misschien helemaal niet waar is

2 likes

huh wanneer komt afl 12 op videoland?

Om 9.00u

Aflevering 12 Videoland

Huhh wordt er nou gezoend aan 't einde van de aflevering? Ik kan echt niet zien wie het zijn

2 likes

https://www.ad.nl/show/deelnemers-temptation-woedend-op-presentatrice-ze-kon-alleen-maar-stoken~a3a68211/

het is allemaal de schuld van Annelien

5 likes

Ik kan Rick sowieso niet uitstaan

2 likes

Maar aan de andere kant: volgens mij heeft ze wel een punt. Ik geloof namelijk ook dat veel mensen mee doen omdat ze ‘bekend’ willen worden. Zéker de verleiders.

4 likes

Aw heikki

1 like
Samenvatting

Rodanya en Danicio

5 likes

Afspraken a la 2019: ‘je mag niet twerken’.

14 likes
Samenvatting

Ik dacht Demi en Gaeton

1 like
2 likes

Wtf is er met sidney? Waarom is hij zo bezig met wat de verleiders over hem zeggen? ‘Hij heeft een kleinere pik dan ik en ik ben knapper dan hij’ ook echt overtuigd dat ie hot is want hij is gecast voor temptation. :roll_eyes: hij kijkt helemaal niet naar wat demi doet of zegt. Alleen wat die verleiders zeggen.

6 likes

Echt naar hoe Demi elke keer om dingen vraagt op insta zodat ze het waarschijnlijk gratis krijgt. Van de week was de vraag wie haar haren kon doen, en nu de vraag wie dr nagels kan doen voor koningsdag. Lekker om spon vragen.

Brr afschuwelijk, vond haar sowieso overkomen alsof ze graag instafamous wilde worden met haar fitgirl leven en nosejob

5 likes