Die Sidney zei dat hij veel voor haar betaald had aan haar uiterlijk, maar haar neus had ze wel zelf betaald
ergens in het programma werd dat gezegd door hem.
Die Sidney zei dat hij veel voor haar betaald had aan haar uiterlijk, maar haar neus had ze wel zelf betaald
ergens in het programma werd dat gezegd door hem.
En haar dure kleren had hij ook betaald doordat hij de hele zomer daarvoor gewerkt had zei hij? Aparte dynamiek hebben zij zeg
vind het sowieso een raar mens die Demi.
Ze heeft bijna altijd hetzelfde aan. Die witte top met die kapotte spijkerbroek
Ik hoop niet dat Sidney voor die paar kledingstukken de hele zomer heeft moeten werken.
Die riem is dus serieus 165 euro he :â)
Ze heeft een neppe haha.
Ja hij vertelt zichzelf natuurlijk een verhaal waarin hij de superheld is, dat moge duidelijk zijn. En ja, hij is er zelf bij, vanzelfsprekend. Ik weet natuurlijk niet hoeveel hij voor haar betaald heeft en wat de afspraken zijn binnen hun relatie, maar ik vind het altijd wel gevaarlijk als vrouwen mannen âoveralâ voor âlatenâ betalen. Bovendien wilde hij dus niet eens meedoen aan TI volgens hemzelf
Ik vind driekwart van de deelnemers ook lulletjes, kan alleen Heikki en Rodger goed hebben. En van de vrouwen Demi het meest denk ik. Maar ja, het zegt natuurlijk ook wel veel over je als je denkt dat het een goed idee is om mee te doen aan TI
Dus ik heb weer 44 minuten van mân leven weggegooid
alleen maar voor een later opgenomen bekentenis van een verleider?
Was dit echt het enige?
Ja volgens mij wel. Ze gingen op dream date maar dat was ook niet echt heel boeiend. Allemaal netjes binnen de perken. Heb niks gezien waarvan ik dacht oh dit is interessant materiaal
Oprechte vraag: zou jij er ook zo over denken als het andersom was? Als zij nu zou moeten huilen en eigenlijk niet mee wilde doen?
Zouden jullie meedoen aan temptation?
0 stemmers
Ja sorry hoor maar wie trapt er nu in de âik wilde niet eens meedoenâ van Sidney.
Rot op joh.
Ik was gewoon benieuwd! Ik zie die hele situatie wat anders dan jij, ik vind het bijvoorbeeld wel zielig voor Sidney en veroordeel Demi eigenlijk veel meer, dus we hebben nogal een andere mening over hen als koppel. Ik was benieuwd of het lag aan hoe je man/vrouw rollen ziet, maar daar heeft het dus denk ik niks mee te maken
In een YouTube filmpje met darcy heeft demi wel gezegd dat het haar idee was en dat zij hen heeft opgegeven.
Maar hij doet wel mee. Als hij het écht niet wilde had hij wel nee gezegd. Of hij zit echt zwaaar onder de plak of onder controle van Demi.
Pff Milou zit de hele tijd complimenten te vissen en bevestiging te zoeken. Ik vind dat echt irritant.
Ik ging echt stuk om Sidney die zei âik heb nog nooit in mân hele relatie negatief over haar gesprokenâ en daarna de montage van alle lullige dingen die hij tijdens temptation heeft gezegd.