Ik vraag me af hoe goed de screening is haha.
Je mag toch ook niet meedoen als je al kinderen hebt? Paar seizoenen terug had je die vriend van sneaky Lisa, volgens mij was hij toch ook al vader?
Vond het ook heel raar dat toen Gaetan zei dat hij liever met Demi wilde gaan omdat zij al lang een klik hadden, Laura zei “o dat wist ik niet”.
Yes! Monique Smit heeft op detelegraaf.nl elke week een soort temptation talk, en daarin vertelde een van de kandidaten van vorig jaar (dacht dat het Merijn was) dat de kampvuren vaak midden in de nacht werden opgenomen. (Tegen 5 uur). Ben je ook lekker labiel. Vond dat ook vrij apart om te horen.
Precies wat ik dacht. Laura koos voor hem om Demi in bescherming te nemen.
Vond wel dat ze daarna best lullig tegen die andere gast was. Halloooo hij is wel tweede keuze maar probeer dat enigszins te verbloemen.
Maar zoals als vaker hier gezegd, we zien wat de makers willen dat wij zien…
Ja!
Haha Jietse toch? Je kan trouwens gratis kijken via spatienet punt com
Haha maar echt wat een dramaqueen. En die montage dat hij zei dat hij nog nooit wat negatiefs had gezegd over Demi ook haha echt top. Vond de paniek van Milou wel sneu maar Gaetan zn vogelangst wel hilarisch hahaha zat hij daar op die pier Jammer dat de rest vd aflevering wel vrij poepsaai was.
Er schijnt een pikante video van Milou rond te gaan (met een andere man dan Heikki)
Is nu donderdag de laatste aflevering met slot kampvuur?
Of daarna nog een terugblik?
Hoop de laatste, ben der wel klaar mee
Demi zei in een video dat het in totaal 16 afleveringen zijn. Dus nog 2 voor Videoland?
Laatste aflevering op het eiland en 1 terugblikaflevering denk ik?
Ahh ik kan afl 14 niet kijken via spatienet. Is verwijderd ivm copyright klacht van RTL. Iemand nog een andere manier om het te bekijken (behalve via videoland)?
Yes hij doet het, thanks!
Heb hem gezien. Niet zo boeiend. Ze doet dr bh uit buiten beeld en komt daarna in beeld met dr handen voor dr borsten. Het meest pikante is nog dat ze facetimed met een andere man dan Heikkie.
Letterlijk spatienet haha
Er zit nooit een spatie in een url
Ik had hem net geplaatst maar vroeg me ineens af of dat wel gepast is op het forum. Dus toch maar verwijderd, sorry.