Temptation Island #1

Ik vind driekwart van de deelnemers ook lulletjes, kan alleen Heikki en Rodger goed hebben. En van de vrouwen Demi het meest denk ik. Maar ja, het zegt natuurlijk ook wel veel over je als je denkt dat het een goed idee is om mee te doen aan TI

2 likes

Dus ik heb weer 44 minuten van m’n leven weggegooid

alleen maar voor een later opgenomen bekentenis van een verleider?

Was dit echt het enige?

Ja volgens mij wel. Ze gingen op dream date maar dat was ook niet echt heel boeiend. Allemaal netjes binnen de perken. Heb niks gezien waarvan ik dacht oh dit is interessant materiaal

Oprechte vraag: zou jij er ook zo over denken als het andersom was? Als zij nu zou moeten huilen en eigenlijk niet mee wilde doen?

1 like

Zouden jullie meedoen aan temptation?

  • Ja
  • Nee
  • Ja, als het niet op tv/in de media zou komen

0 stemmers

Ja sorry hoor maar wie trapt er nu in de “ik wilde niet eens meedoen” van Sidney.

Rot op joh.

4 likes

Ik was gewoon benieuwd! Ik zie die hele situatie wat anders dan jij, ik vind het bijvoorbeeld wel zielig voor Sidney en veroordeel Demi eigenlijk veel meer, dus we hebben nogal een andere mening over hen als koppel. Ik was benieuwd of het lag aan hoe je man/vrouw rollen ziet, maar daar heeft het dus denk ik niks mee te maken :slight_smile:

4 likes

In een YouTube filmpje met darcy heeft demi wel gezegd dat het haar idee was en dat zij hen heeft opgegeven.

Maar hij doet wel mee. Als hij het Ă©cht niet wilde had hij wel nee gezegd. Of hij zit echt zwaaar onder de plak of onder controle van Demi.

4 likes

Pff Milou zit de hele tijd complimenten te vissen en bevestiging te zoeken. Ik vind dat echt irritant.

6 likes

Ik ging echt stuk om Sidney die zei “ik heb nog nooit in m’n hele relatie negatief over haar gesproken” en daarna de montage van alle lullige dingen die hij tijdens temptation heeft gezegd.

35 likes
Uitbarsting Sidney

Ik vond de uitbarsting van Sidney Ă©cht heel naar om te zien. Het kwam precies echt van diep. Ik hoop dat er na Temptation begeleiding voorzien is? Die jongen heeft volgens mij echt hulp nodig a achter dit

1 like

Nog even over laura:

hebben jullie ook zo gecringed toen Gaetan (?) Laura afwees voor een dreamdate? Ik vond het verschrikkelijk, zielig en grappig tegelijk

24 likes

Het grootste was dat hij twijfelde tussen Ayleen en Milou, of zo vatte Milou zijn uitspraak op.

2 likes

Jaa Rodanya inderdaad wat is zij irritant
 en vind haar ook zo bitchy en bazig overkomen
 ook tegen Danicio
 denk dat Morgan beter af is zonder haar
 ze komt in ieder geval totaal niet sympathiek over


4 likes

[spoiler] Als Jaimy haar op dreamdate niet elke 3 minuten een compliment had gegeven was ze denk ik ook tegen hem gaan bitchen.

Zo’n ontzettend onzeker meisje, vind het echt sneu om te zien want denk dat Heikki en zij een heel leuk stel kunnen zijn als zij zichzelf wat leuker vindt.[/spoiler]

2 likes

Dit zie ik wel anders. Het straalt imo op een heel andere manier op Demi af. Niet voor lul, omdat hij zich zo gedraagt. Maar voor lul, omdat zij hem ergens in mee trok wat hij niet wilde, om er zelf beter uit te komen.

Ik vind mentaal kapot gaan niet voor lul voor de ander. Ook mensen met mentale problemen hebben ‘recht’ op liefde en ze zetten met hun gedachten en gedrag vooral zichzelf voor lul. Niet zozeer de ander. Hoewel Sid in dit geval wel domme dingen over haar zei. Erg domme dingen.

Demi is fucking berekenend joh, die zit over een half jaar lekker instafamous te zijn met een stel rijke gasten onder speed dial

10 likes

Ik denk dat je je tering gelukkig mag prijzen als je nog nooit het intense verdriet binnen in je hebt gevoeld waardoor je zulke domme keuzes maakt als Sid in dit programma

Ik heb het wel gevoeld en ik heb me ook echt als een malloot gedragen vroeger

9 likes

Maar hij maakte alles al kapot voordat hij ‘slechte’ beelden had gezien. Ik vind dat hij ook wel vrij heftig reageert op het feit dat ze niet zo’n zin heeft om hem weer te zien.

1 like