Filmpje Morgan
Wow ik kijk nu Goedele on Top met Gaetan en ze laten een stukje zien waar Sidney flipt in de auto en dat stukje is volgens mij niet uitgezonden want hij zegt hier ‘‘Mijn vriendin, ja sorry dat ik het zeg, met één of andere kutn*’’. Woord is weggebliept maar het is vrij duidelijk dat het neger moet zijn. Omggggg wat een idioot. Naja dus dat maakt het wel expliciet duidelijk dat dat ge-dieCongolees is echt niet onschuldig is. Volgens mij is dit diezelfde aflevering dat Roger hem nota bene daarna nog helpt door met hem te gaan trainen? Naja en dat terzijde, wauw hoe kan hij niet begrijpen dat dit niet oké is.
Ik krijg vooral een naar gevoel bij het gebruiken van Congolees omdat Gaetan een Belg is.
Aan de andere kant noemt hij zichzelf wel een Congolese man
Hahah uhhh wtf. Ik hoop dat hij zich daar lekker niet aan houdt en met iedereen zoent en doet wie het maar wil
Edit: iemand toevallig al een linkje? De welbekende site doet het niet
ahhh lief
Ik vond het niet echt makkelijk leesbaar nee…
…
Ik moest hier zo om lachen om de een of andere manier.
En jemig wat een zweetvlekken bij Sidney, leek Rick wel…
Goed verhaal, lekker lang.
Nu weet ik zeker dat dit werd opgelegd door de productie
Nou inderdaad. Toevallig vandaag bekend (mogen) maken dat ze weer samen zijn. Vandaag is zeker de laatste aflevering? Zal me niks verbazen als ze nooit uit elkaar waren.
Denken jullie dat echt? Vind haar juist de laatste in het programma die daarmee akkoord zou gaan en de productie kan zoiets niet vooraf bedenken dus ook niet vastleggen in het contract lijkt me?
Ja idd? Kwam zij toen tegelijk met Hong misschien? Ik weet het echt niet anders
Nee daarvoor. Kana ofzo? Kani? Kina?
Kiani was het!
Oh ff gegooglet, zij kwam wel later pas! Op zo’n stoel die door guys werd gedragen
In de aflevering van vandaag was ze wel echt geëmotioneerd dat het uit was en Roger weg ging. Dus denk dat het wel echt oprecht was. Maar het lijkt indd héél verdacht
is het al gelukt om te kijken? anders heb ik wel een linkje voor je.
Yes is gelukt! Heb net gekeken
Ik kijk het echt al weken niet meer dus mijn reactie is alleen maar gebaseerd op wat ik hoor en lees haha. Misschien was het dan toch wel echt zo. Maar ik denk wel dat ze aan een wurgcontract vastzitten @anon53054661