Temptation Island #1

Volgens mij heb ik dat al eerder ook ergens gelezen. Ik zou stiekem echt willen weten wat dan “heel veel geld” is.

1 like

Ben nu de eerste aflevering aan het bekijken maar jezus wat een toneelspel van die Thomas en Yasemin.

6 likes

Ik dacht precies hetzelfde. Ik vind de neppigheid er echt dik bovenop liggen?

4 likes

Wat praat die Yasmin ook irritant zeg, zo kinderachtig? Alsof ze tegen een baby praat soms?

5 likes

Oh ja, ze wil iets te graag het sexy schattige meisje zijn.
En jeetje, dat gescheld op die boot :frowning: Zouden ze zich schamen als ze dit zouden terugzien?

2 likes

Vind dat ook ver gaan

1 like

Ik vind die Quinten (?) echt een opgepompte Ronnie Flex hahah

11 likes

Hoe kijken jullie het? Gewoon via Videoland of via linkjes?

Via Videoland

Oh ik vind hem zeer aantrekkelijk :grin:

2 likes

Ik vind tijdens die ‘quote’ momenten ook dat hij in verhouding zo’n klein hoofdje heeft hahaha

3 likes

Begint al goed bij Shirley

Ja haar stem klinkt zo jong en piepig he

Zo blij dat het weer begonnen is, vond het een leuke eerste aflevering! En vind Lie echt top, ik volg haar sinds eotb al op instagram maar ondanks dat ze zo aan zichzelf heeft laten sleutelen heb ik het gevoel dat ze wel zichzelf is qua gedrag.

2 likes

Iemand een link waar ik kan kijken? :hugs::hugs:

Thomas ontkracht dit vandaag wel op zijn YouTube kanaal. Al zegt dat nog niet veel natuurlijk. Hij zegt dat die roddel komt doordat het een tijdje geleden uit is geweest omdat yasmin was vreemdgegaan op vakantie (en Thomas zelf ook daarvoor zegt hij in de aflevering).

Het stukje samenvatting met fragmenten van dit seizoen voorspelde trouwens in ieder geval veeeel meer boeiende content dan afgelopen gewone TI seizoen, thank god.

Wie zijn trouwens jullie favorieten tot nu toe? Verleiders, verleidsters, koppels, wie dan ook? Mag ook gewoon yolanthe zijn natuurlijk

Spoiler werkt niet :frowning:

1 like

Ik hou normaal echt niet van veel plastische chirurgie, maar ik vind Lie wel echt prachtig.

17 likes