Asking for a friend: zijn er ook al linkjes gevonden?
Ik heb al teveel accounts gedeeld op videoland haha!
Asking for a friend: zijn er ook al linkjes gevonden?
Ik heb al teveel accounts gedeeld op videoland haha!
Ik vind vooral die extensions zo lelijk bij Pomeline.
Ja in dat intro filmpje van haar en fabrizio thuis vind ik haar natuurlijke haarlengte veel mooier staan!!
Ik vroeg me al af waarvan ik haar nou kende!
Vind Channah (het meisje dat zwanger bleek) wel heel leuk. Jammer voor Pommeline ook dat ze straks weg gaat!
En die Thomas doet gewoon lekker of hij single is.
Held!!
Wat is die vriendin van Thomas (ben ff dr naam kwijt) kinderlijk zeg, alleen hoe ze praat al.
Jaaaa ik heb ook gekeken.
Ben heeeeel benieuwd. Ik vind Channah echt leuk, jammer dat ze er halverwege uitgaat haha. Wel leuk dat ze een baby-tje krijgen natuurlijk.
Die laatste gedachte kreeg ik ook meteen inderdaad, vind het ook een beetje vreemd om ze zo samen te zien met allebei totaal een andere rol.
En jaaa, verleiders erbij die 30+ zijn. 

Het viel me sowieso op dat alle deelnemers wat volwassener zijn dit jaar. Heel goed!
Ik denk oprecht dat zij alles acteren. Ook die dingen die die Thomas in de tussenstukjes zegt “… dan kan het nog wel eens heel moeilijk worden”. Vind het best irritant tot nu toe.
Ik erger me dood aan elke keer dat er wordt gezegd nee je hoeft je geen zorgen te maken dat hij vreemd gaat want je bent zo mooi.
Zo’n niet verleidelijk kapsel 
Ik heb Yasmin een tijdje geleden een paar keer kort gesproken (in een heel andere setting, dat wel), toen was ze zo anders. Zelfs haar stem klinkt enorm gemaakt. Dit voelt echt alsof ze alleen maar aan het acteren is.
THANKS!!!
Ik ben best wel benieuwd hoe het straks verder gaat nadat Channa en Quentin het eiland verlaten. Hoop stiekem dat ze Jorden en Bo (eotb) zover hebben weten te krijgen het eerste en beste vliegtuig te pakken (las ik ergens), maar zal wel niet hahaha
Ik begreep dat er wel een ander stel zou komen, die twee zou echt briljant zijn