Ja ik kijk die van Rijk Hofman idd! Ik snap dat professionals geen concrete statements kunnen/willen/mogen maken aan de hand van deze beelden. Maar ze kunnen natuurlijk wel met voldoende disclaimers een video maken en aangeven als iemand x zegt zou het dit kunnen betekenen. Lijkt me ontzettend interessant.
Ik denk inderdaad dat geen enkele psycholoog zijn vingers daar aan gaat branden. Maar mocht je dit concept interessant vinden, en niet per se over de deelnemers van TI, er is wel zoiets gemaakt over Trump.
Ze houdt ook vaak haar hoofd/kin zo omhoog wanneer ze in de camera kijkt, net als Sonny. Nu het me is opgevallen zit ik daar steeds op te letten.
Over de volgers van Sonny; hij heeft natuurlijk al eerder aan tv programma’s mee gedaan, waar ie ook volgers van heeft. Dit seizoen van temptation ben ik denk ik al na 1 of 2 afleveringen de stellen gaan volgen op insta. Toen ik Sonny en Jaydi ging volgen hadden ze allebei al tienduizenden volgers. Marco had er nog geen 2.000. Dus ik denk dat je de volgers wel enigszins in perspectief moet zien
Ja, HOE dan?? “Ik wil jou graag in Nederland weer zien om je te helpen”. Da fuuuuuuuuck. Maar Marco is echt een lieverd ja.
Haha ja hadden heel vaak ruzie met de andere kandidaten
Psychology in Seattle is een YT kanaal van een professor in de psychologie. Hij analyseert verschillende reality series. Ook een grote aanrader!
Haha jeetje. Ik hoorde Monica het gisteren ook zeggen.
Pff Sonny wil echt zo graag bekend worden
Hahaha ik heb hem hier ook al gevonden, in een andere aflevering met een ander meisje (Isha). Woooow en ik zie nu ook dat Danicio in de aflevering zit, hij was toch ook een verleider in Temptation geweest? Dat einde ook nadat Sonny niet gekozen wordt hahaha zo cringe
Samenvatting
En die Isha is weer de ex van Gio. Lise (van de andere keer dat Sonny mee deed) is weer het nichtje van Gio. Gaat lekker zo hahaha
Wat staat er in dat onderste plaatje? Ik kan hier echt niets van lezen.
Sonny reageert op de story die erboven staat van die Evie en zegt ‘alles voor de Fame he’
Wel jammer voor hem dat de bouwmarkten dicht zijn, waar koop je zijwieltjes
Zonder Sonny zal het wel heel saai worden