Temptation Island #2

Continuing the discussion from Temptation Island #1.

Previous discussions:

2 likes

Ik vind het best opvallend dat Kevin zegt dat hij nog nooit verliefd is geweest, maar wel een relatie heeft van 1,5 jaar? Of ben ik de enige die alleen een relatie aangaat als ik verliefd ben op die persoon? Kan begrijpen dat dat moet groeien maar als dat er na 1,5 jaar nog niet is vraag ik me af wat je in die relatie doet? Al is dat misschien ook wel een reden waarom ze meedoen.

Nou sowieso, die opmerking in de vooruitblik dat hij al 3/4 jaar die relatie aan het uitrekken is! Zoā€™n nare opmerking.

Door jullie berichten kan ik niet wachten tot ik ook kan kijken :sweat_smile:

Marco en Greg die zeggen wat iedereen denkt :heart::heart:
Die verwoording was ook echt perfect: je hebt oogkleppen op, oordoppen in en je praat.

26 likes

Ook echt dat hij de naam van Denise niet wist. Hij viel daar echt keihard door de mand. En maar zeggen dat hij iedereen wil helpen steeds. Hij luistert niet eens. Alleen maar oog voor zā€™n eigen shit. En daā€™s ook prima maar zeg dan niet dat je anderen wilt helpenā€¦ Een grote act die gast. Goed dat ze hem er op aangesproken hebben. Al zal hij waarschijnlijk toch niet veranderen

Een maar tegen Roos zeggen dat hij haar in Nederland nog weer wil zien. Waarom geef je haar dan geen bloem? Maar hij moest anderen weer zo nodig ā€œhelpenā€. Zij heeft hem 100% in de gaten dus denk niet dat dat gebeurd is.

Hij is echt zoā€™n type die je alleen maar energie kost ipv dat het je wat oplevert. Ver bij uit de buurt blijven

12 likes

:nauseated_face:

Ze noemde Sonny een hoer hƩ, niet andere vrouwen.

Ja Karina ook. ā€˜Nou succes ermeeā€™ oid bij het kampvuur. Chick, jij hebt al 7 (?) jaar een relatie met die vent. Kan je wel zo gaan doen, maar als het niet uit te houden is met hem had je al eerder je biezen kunnen pakken.

6 likes

Monica die aan het eind van het kampvuur voor de vorm ook nog even zegt: ā€œbedenk dat alles wat jullie hier meemaken bijdraagt aan je eigen proces en persoonlijke groeiā€ :laughing:

5 likes

Door deze opmerking ben ik zo nieuwsgierig (nog niet gekeken).
Vond hem de vorige afleveringen zo vreselijk dat ik me dit gewoon niet kan voorstellen haha

4 likes

Ik heb wel al gekeken en kan het me nog steeds niet voorstellen eigenlijk. Maar het is gewoon niet mijn type. Vond het alleen goed dat hun Sonny op zijn plek hebben gezet.

5 likes

Nee maar het is al seizoenen lang duidelijk dat TI deelnemers niet weten wat het woord diepgaand betekent.

7 likes

Kan echt geen ā€œprocesā€ of ā€œconnectieā€ meer horen pfffff

13 likes

Smashen?

20 likes

Ja die mag er ook bij

1 like

Die hoorde ik eerder ook al, is dat het nieuwe viben?

1 like

Alleen als je het uitspreekt zoals Karina dat doet.

3 likes

Ik vind Karina ook echt zo verschrikkelijk praten. Zo sloom, monotoon en saai steeds.

28 likes

Ik vind het wel de moeite waard ja, niet het leukste seizoen ooit maar wel goed vermaak :smile: Ik durf zo niet te zeggen wanneer de laatste aflevering is, denk over een week of 4.

2 likes