Temptation Island #2

Ja is ook zo! Maar vind het bij Kevin nu wel heel duidelijk ofzo, echt op dezelfde dag doet hij deze uitspraken, waardoor ik het extra hypocriet vind :sweat_smile:

3 likes

Sws dat gezeur over de relatie. Dat Eva “de hele relatie in haar eentje voert”… Gast, daar ben je zelf bij hoor! Dan had je er al veel eerder mee kunnen/moeten stoppen …

5 likes

Eva is ook nog zo jong! Dat merk je echt aan haar gedrag vind ik.

2 likes

Misschien eerst eens met elkaar praten voor je je opgeeft voor TI. Maarja, hoe wordt je dan instafamous?

3 likes

Ik vind dit ook maar vreemd. Tahira die zegt dat ze liever meer heeft, Marco die zegt dat als hij vrijgezel was hij wel meer zou doen, Tahira die even op Marco gaat zitten om hem te masseren waarbij Marco zegt “bordeelachtige taferelen”. Dat kan natuurlijk nooit een vriendschap worden.

5 likes

Het was ook zo’n kutopmerking van Kevin dat hij ‘de relatie nog had lopen rekken tot Temptation’.

Maar alles wat ze beiden over die relatie zeggen is negatief. Eva kan haar gevoel niet bij hem uiten, hij mist diepgang, ze hebben elke dag ruzie. Maar wel aan kinderen denken?!

De vriendschap tussen Marco en Tahira zou ik als Denise zijnde ook echt niet tof vinden trouwens. Ze zijn iets te enthousiast over elkaars bestaan.

11 likes

Ook krom dat het lampje van Kevin ging branden maar die van Eva niet? Terwijl hij ook echt wel een connectie had gesmaakt met Kyli (of hoe schrijf je haar naam?)

2 likes

Echt een saaie aflevering was dit

10 likes

Ik heb bij hen vanaf moment 1 het idee dat ze een relatie met elkaar hebben omdat ze elkaar knap vinden en de ander qua uiterlijk bij zichzelf vinden passen, maar verder geen bijzondere klik hebben.

10 likes

Wie van de tempa mannen vind je heet? Even puur qua uiterlijk.

• Sonny
  • Kevin
  • Marco
  • Sorelis
  • Gregory

0 stemmers

Ben even te lui voor de vrijgezellen

Eigenlijk ook geen toevoegen voor een goed overzicht

4 likes

Geen.

13 likes

Ik weiger te kiezen :woozy_face:

5 likes

Nee ik kan het ook écht niet. Uit de vrijgezellen zou ik nog wel kunnen kiezen, maar dat zijn ook m’n types niet haha.

Oh die broer van Monica Geuze look a like vind ik nog wel leuk.

Haha, wie? :smiley:

Puur gebaseerd op uiterlijk zou ik Sonny dan nog het knapste vinden maar ik heb dan ook een vreselijke smaak in mannen🙃

1 like

Ja ik probeer hem te zoeken maar ik kan hem niet vinden. Geen idee hoe hij heet ook. Weet iemand wie ik bedoel? Hij kwam later pas in de villa. Slank postuur, niet zo opgepompt. Best wel lang denk ik en donker (volgens mij iets langer) haar.

Hij is ook alweer naar huis

1 like

Oja thanks. Deze dus:

Maar ik zie nu deze foto en nu denk ik laat maar weer hoor. Zo glad.

8 likes