Temptation Island #2

Goud dit :joy::joy::joy::100:

3 likes

toen ik way back voor 3 maanden naar Curacao ging had ik de goedkoopste vlucht genomen, was met tussenstop op dominicaanse republiek. Dus het zou best kunnen?

1 like

Kelly.

Jaydi en Ricky zijn uit elkaar. Hebben ze nog best lang volgehouden voor een tempa koppel

3 likes

Zeg me alsjeblieft dat vrijparty iets anders betekent in het Vlaams dan in het Nederlands. :sob: Het is trouwens Tim van Deborah Leemans.

7 likes

Misschien moeten ze even met mijn ouders kletsen over de tekst voor het geboortekaartje.

vreselijk gedicht van mijn geboortekaartje

Ooievaar?
Niks ooievaar.
Gewoon je weet wel…
En toen kwam ik

20 likes

Neen, vrijparty is poepen in het vlaams.

6 likes

Categorie:

Een klamme dot
Een stijve piel
En hoppatee
Daar was Emiel

10 likes

Ik twijfelde vanwege de y bij party. Misschien was het één of ander Belgisch feestje waarvan ik de naam niet wist.

Maar het was dus een feestje met z’n tweeën. :sob:

4 likes

neejoh, toch niet den tim!

10 likes

Huh omg dat staat ook op mijn geboortekaartje.

5 likes

Oh gelukkig dan zijn mijn ouders niet de enige met slechte humor.

6 likes

Genieton dit interview met Bert. Over Delphine die hun hond gestolen heeft en hem steeds wel of niet wil uitkopen. Zal heus wel gekleurd zijn maar toch heerlijk dat je dit allemaal de wereld in slingert.

1 like

Zo ik heb even wat kostbare tijd verspild om hier een stukje van te luisteren. Dit is wat ik er uit heb gehaald:

-Bert beweert dat hij op zijn tablet beelden van Delphine kreeg te zien, waarop ze met ontblote borsten een van de vrijgezellen op haar kamer ontving.
En dat ze dat waarschijnlijk niet uitgezonden hebben om hem (Bert) er nog gekker uit te laten zien.

-Hij heeft 3-4 keer aangegeven naar huis te willen, maar het mocht niet van de productie.

Toen heb ik het uitgezet, ik kon het gezwets niet meer aan.

Ook Bert wil niets zeggen over Delphine, maar klaagt er vervolgens een uur over.

8 likes

Haha dank :heart::heart: ik heb half geluisterd dus heb de :beverage_box: niet uitgeschreven

2 likes

Vanaf vandaag is er weer de Amerikaanse Temptation Island. Hebben jullie nog tips voor het kijken via internet?

2 likes

Ooh echt? Maar dus niet op Videoland ofzo begrijp ik uit je vraag?

Volgens mij staat de eerste aflevering aanstaande maandag al op Videoland!

6 likes

Oh wat leuk, zin in!

2 likes