Temptation Island #2

Ik zie net via Insta dat Aylene en Efrain van vorig jaar op oorlogspad zijn tegen de regie van TI. Ze zouden gedrogeerd worden bij de dreamdates ofzo. René van dit jaar reageert erop en ontkent dit natuurlijk. heel vaag verhaal weer, maar GHB meenemen als productie om de leden te drogeren vind ik toch niet zo geloofwaardig :sweat_smile:

6 likes

Ik zou wel een een temptation island willen met mensen met een creatief beroep en een beetje intellect
Lijkt me best geinig

4 likes

Ho ho, René heeft wel zijn havo en zijn HBO gedaan hè :wink:

5 likes

Ben nu door t saaie NL seizoen, tempa usa seizoen 2 aan het kijken en daar is veel meer juice. Dan is de kopie van Mart Hoogkamer echt een slap aftreksel.

Ik vind Antonio ook een naar ventje maar die is minder geniepig en geniepige mensen trek ik echt slecht

2 likes

Ik vind antonio echt fantastisch, tv goud.

Hoe ie meteen de fout in ging, toen de dag erna zei “ik snap dat ik niet alleen uit mag” en zei minder te drinken en toen hoppa Savonds weer precies zo was als op nacht 1.

4 likes

Ja hoe kun je zo’n bord voor je kop hebben, ongelofelijk

3 likes

Wat zoek je in een vrouw?
‘Ja… gewoon… dikke tiete!!!’
En iets van ambitie ofzo, vind je dat nog belangrijk?
‘… nee eigenlijk niet’

:cry:

9 likes

Nouja wel perfecte match met Cloë of hoe ze ook heet

Daar is ook niemand thuis achter de ogen. Zo makkelijk te bespelen ook haha, vond het ook mooi dat ze op elke date tot nu toe haar dates ‘volwassen’ noemt en dan elke keer het met hen eens is dat Anthony ‘minder’ is.

15 likes

Niemand thuis achter de ogen :joy::joy::joy:

3 likes

Gewoon slechte vertaling uit het Engels hoor, geen originele uitspraak :v:t3:

1 like

Ja ik kom dan uit op no one home behind the eyes, maar er is een reden dat ik nooit tienen haalde voor Engels :joy:

2 likes

Wisten jullie dat Ivo het concept open relatie/polygamie heel interessant vindt? :roll_eyes:

20 likes

Als Ivo in beeld is zet ik het geluid uit, my god. Ik kan die vent gewoon niet serieus nemen met zijn gezever. :face_vomiting: kots van hem

9 likes

Ik zag trouwens bij juul van vorig seizoen een hele rant over die Jan Sietse… dat hij mensen mishandeld heeft etc, geen idee wat er van waar is. :woman_shrugging:t2:

1 like

Wat ook een vreselijke muziek keuzes in de aflevering. Random ineens gestart en weer gestopt. Echt slecht

1 like

Hij heeft een vriend van mij ook een blauw oog bezorgd :grimacing: dus ik geloof het eigenlijk wel

Ahh Monica is wel echt oprecht geëmotioneerd bij de beelden van Cleo. Heel lief dat ze dr ook even naartoe loopt om haar te troosten. Antonio kan hierna ook wel naar EOTB. Kan die de nieuwe Harry zijn. Hij lijkt er wel wat op qua kapsel, maar dan minder gespierd lol. Misschien komt hij ook wel van het kamp?

1 like

René is een lieve gast maar moet echt minder onder de zonnebank hoor wow

11 likes

Zij allebei. Echt niet gezond :see_no_evil:

6 likes