Temptation Island #1

de koppels van vips zijn bekend! https://www.rtlnieuws.nl/rtlboulevard/dit-zijn-de-bners-die-meedoen-aan-temptation-island-vips

Ja ik ga denk ik geen moeite doen om te kijken

Oooo nou ik vind het leuker dan ik hoor te vinden dat Donny meedoet :sunglasses:

1 like

Haha jou avatar

3 likes

Ontopic: dus geen boer Tom met zijn vriendin? :frowning_face:

Jaaa is m’n een van mijn enigste foto’s van egf dus moest wel :sweat_smile:

1 like

Temptation is gewoon awesome, dus ik ga het sowieso wel kijken. Vind 't alleen wel héél erg tegenvallen. Sowieso Niels & Rosanna, die hebben al meegedaan, dat vind ik wel heel vaag…

Spoiler over relatiestatus 1 vd koppels

Hoorde geloof ik wel al dat één van de stellen uit elkaar is, ben benieuwd welk stel dat dan zal zijn (weet het niet zeker hoor, ook maar ergens gelezen) Ik heb 't maar in een spoiler gezet voor een zekerheid, haha.

1 like

Ondanks dat ik het ook wel vind tegenvallen, ga ik waarschijnlijk toch weer als een verslaafde kijken. Ik ben vooral benieuwd of Niels en Rosanna zich dit keer dan wel gedragen

Zijn het maar 3 koppels?

Nee 4 maar 1 onbekend

Waarom heet het vips als niet eens iedereen bekend is? Maar ik ga sowieso kijken. Ben benieuwd

Heb geen Videoland :sob:

Komen er weer 16 afleveringen? Ik vond dat bij dat vorige seizoen echt teveel

1 like

Ooh ik hoop het niet, het was zo uitgemolken afgelopen seizoen. Mag echt meer vaart in

Kan iemand de linkjes sturen als het ergens anders dan videoland online komt? :slight_smile:

Stefano en Gelina wie?

Het is dat ik al een videoland account heb, anders was ik niet gaan kijken. Het lijkt me dit seizoen ook vrij saai eigenlijk. Ik bedoel, wederom Rosanna en Niels? Die weten waarschijnlijk alle ins en outs dus dat zal niet veel aan zijn. Tenzij Alex wederom een verleider is hahaha.

En de rest… Jaaa… ‘BN’er’ is een groot woord vind ik, maar gaan zij echt dingen op het spel zetten als de media er waarschijnlijk vol op gaat zitten? Denk het niet.

1 like

Kan ex on the beach ook in dit topic? Ik kijk het vorige seizoen via Videoland en ik vind het zo fantastisch kan wel janken van vreugde. Waarom zijn zulke programma’s zo leuk?

Zou wat zijn!!!

Lieten ze toen eigenlijk al een preview zien? Nee toch? Want als ze nog helemaal niets lieten zien denk ik dat het nog niet opgenomen was.

Ik heb Rosanna en Niels 1,5 week geleden nog gezien op een festival. Stonden de hele tijd met zijn 2en.

2 likes