Temptation Island #1

haha ik moet hierdoor denken aan een temptation seizoen van jaren terug, dat Kenny zijn vreemdgaan nog probeerde goed te praten

onee dan telt het niet Ken

39 likes

Hahhah mijn god nee dan is het niet erg als je niet tot een hoogtepunt kwam :joy:.

Herinnert zich iemand Marvin nog hahah van Louise die elke avond zo veel spijt had van alles en de volgende dag gewoon weer opnieuw vreemd ging. Wat een types altijd weer bij TI.

9 likes

Ik heb even op haar stories gespiekt. Maar ze had van die feestballonnen met “25” zij is toch niet écht 25?! Dat kan ik echt niet geloven namelijk :scream:

1 like

Oh excusez-moi, ik haal het weg!

Hahaha nee joh, die is al lang geen 25 meer.

1 like

Ze heeft een dochter van begin 20 dus 25 red ze zelf net niet :joy:

1 like

Neee haha, ze wilt volgens mij voor altijd jong blijven :joy: volgens mij is ze 42 geworden

1 like

Iemand die ik ken is de nicht van Marco
Zij gaf ergens op Facebook aan dat ze nog samen zijn
Denk dat die voorlopig niks schokkends gaan doen
Sowieso wel een beetje een saai koppel

Ze gaat vd week ook naar Curaçao, kan ik ook niet geloven :persevere::persevere::sob::sob:

Oh dit zei en ex ook ooit nadat hij was vreemdgegaan :joy:

“Ik voelde me zo schuldig ik ben niet klaar gekomen” sure Jan.

12 likes

Je hing ‘m erin en op dat moment besloot je je schuldig te voelen? Wauw

4 likes

Oh, dat hoeft niet hoor! Is geen geheim verder.

Het viel me trouwens op dat ze best vaak buiten de villa zijn. Bijvoorbeeld ook op het terras zitten enzo, wandelen door 't centrum, gaan ze dan elke keer een test doen? Dat is toch super risicovol

3 likes

Ik vraag me ook echt af hoe ze dit hebben gedaan. :joy: Eerst 10 dagen vakantie voor de stellen en 10 dagen voor de singles en daarna samengevoegd?

Oh heeft iemand de nieuwste al gezien? Doe het even in een spoiler Maar hoe marco sonny toespreekt vond ik echt onverwacht en zo on point. En nog steeds blijft het de Sonny show :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Oh mijn god, Sonny die zijn tweede boeket in naam van Kevin weggeeft maar nog wel even tegen Rosanne zegt dat ie der in Nederland wel een keer wil zien en wil helpen :joy::joy::joy:
Alsjeblieft zeg, wat voor een plaat heeft ie voor zijn kop?
Ze is een vrouw van 33 en geen fucking ‘projectje’. Beter helpt hij zichzelf en ons door snel in de vergetelheid te raken. En dan vervolgens spreken Marco en Greg zich uit over zijn gedrag (yay, goed zo boys) en metéén heeft hij weer zijn wijze antwoord klaar. Echt hou je mond gewoon eens en check je eigen eens in de spiegel.

afbeelding

Nou dit was mijn verslag van De Grote Sonny Show.

12 likes

Was Karina Greg nou aan het aftrekken achter zich toen ze zo bij hem op schoot zat? :joy:
En props voor Marco! Op zich wel classy van de productie dat ze geen beelden hebben uitgezonden waarop de jongens het onderling over Sonny’s gedrag hebben, want die zijn er blijkbaar sowieso veel.

Ja ik las op Instagram al dat er veel meer beelden moesten zijn van gesprekken ook met de single vrouwen. Maar dat was ook met het kampvuur dat Jaydi en Ricky voor het eerst samen sliepen dat ze ook niet alle beelden die wij zagen aan Sonny lieten zien.

Gadver was gewoon smerig wat Karina en Daryl allemaal aan het doen waren op dat bankje. Dan liever van die bewegende lakens.

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Temptation Island (Deel 2).