Temptation Island #1

Ja, net alsof ze geen karakter heeft? Als iemand aan je vraagt of je sport, dan zeg je toch niet gewoon ‘nee’, maar ‘nee, ik sport op het moment niet, want ik houd er niet van/maar ik doe wel… etc.’, of je vraagt iets terug. Daar heb je toch geen bijzondere sociale vaardigheden voor nodig?

4 likes

Ja en daarna zei ze toch dat ze uberhaupt geen hobby’s heeft? Hoe kan dat? Zelfs bankhangen en chips eten kan een hobby zijn toch.

5 likes

Echt hè? Aan de andere kant denk ik dat ze nog wat los gaat komen. Zulke types doen vaak ineens onverwachte dingen.

4 likes

Heeft iemand een linkje van aflevering 3? Vorige seizoenen stond het op bundavids maar ik kan nu niks vinden en ik heb ook geen videoland (meer).

Temporary mail. 1 cent betalen via PayPal. Opzeggen. En je hebt 2 weken gratis :nerd_face:

1 like

NLZiet kun je 1 maand gratis proberen als het goed is.

1 like

Laura is echt een soort van Deborah van vorig jaar

7 likes

Ik kijk dit jaar voor het eerst ever naar temptation. De verleiders vind ik allemaal ordinair en zou ik zelf niet voor vallen, zo op het eerste gezicht. Vond de vrouwen ook best opdringerig terwijl de mannen nog hun nice Guy game spelen.

Denk dat deze koppels het niet gaat redden. Vooral demi die zegt dat ze hem vertrouwd en dat ze een goed koppel zijn. Volgens mij is zij echt heel onzeker. Vond het wel lief dat die vriend zei dat ie haar mistte.

Ben ook benieuwd hoe die ene meid zich gaat ontpoppen. Weet haar naam niet maar ze kom zo leeg over. Kijkt ook steeds alsof ze zelf niet weet hoe ze er is beland.

2 likes

Je kunt trouwens ook vooruitkijken op NLZiet. Net afl 3 gezien. :stuck_out_tongue:

1 like

Aflevering 3

2 likes

Oh jemig. Gelina en Stefano zijn weer bij elkaar, toch jammer

Ik wil echt graag op de tv kijken elke week maar ik kan het niet laten om vooruit te kijken :redface:

Ik stem voor een seizoen met oude koppels die uit elkaar gingen maar nu weer terug samen zijn.

10 likes

Niet nog een keer Rosanna en Niels

9 likes

Hahaha precies mijn gedachte.

1 like

Ik vind het ook dit seizoen wel weer heel jammer dat iedereen zo jong is. Vind het dan bijna zielig ofzo? Voelt een beetje fout om naar te kijken… Lastig uit te leggen eigenlijk.
Vind het vermakelijker om te kijken naar volwassenen, zeg vanaf zo’n 25 jaar oud. Die zien toch beter de consequenties in en zijn vaak wat minder naïef. Al zegt leeftijd natuurlijk ook niet alles. Maar dat we naar al die half naakte meisjes kijken op tv die denken dat de wereld alleen maar draait om hoe je eruit ziet… Weet niet, voelt verkeerd? Alsof je ze wilt beschermen voor hun acties…

Oké lang verhaal maar vind het lastig uit te leggen haha.

14 likes

Ja eens. En qua koppels vind ik het dan ook minder interessant. Heb je misschien al wel 2 jaar verkering, maar op je 19e zegt dat niet zoveel. Dan staat er veel minder op het spel en neem je het ook allemaal minder serieus. Wat dat betreft vind ik de usa versie ook veel leuker, daar kan je je veel beter in verplaatsen. Die gasten van nu zouden mij echt niet kunnen verleiden?

15 likes

Donderdagochtend zat ik helemaal klaar voor, ik start Videoland en gelijk stond Temptation island in beeld, dus ik klik erop en begin lekker te kijken. Ik kwam tot halverwege de 3e aflevering en toen moest ik weg. Later appte een vriendin mij dat ze ook gekeken had, maar dingen kwamen niet overeen, en toen kwam ik erachter dat ik het seizoen van 2016 aan het kijken was :joy: Ik ben nu verder aan het kijken, maar Louise is echt :roll_eyes: Oh Marvin huilt, hij heeft spijt, zand erover. Ik kan het niet! Sorry voor deze throwback, maar ik moest het even kwijt!

30 likes

Heikki en Milou doen me juist zo aan hun denken! Allebei lijken zij niet echt het besef te hebben dat wat ze doen echt fout kan overkomen tot ze het al gedaan hebben. Ik zie het echt voor me dat zij beide erg actie-reactie gaan zijn mbt kampvuurbeelden en dat ze uiteindelijk elkaar de schuld geven “ja jij begon”. Net als Niels en Rosanna ja ik zie het helemaal voor me haha

hahahaha wij hadden dit ook!

1 like