Temptation Island

Vorig jaar ging Megan gelijk met Josua na het eerste kampvuur. Maar ik vond vorig jaar ook best saai af en toe omdat het zoveel afleveringen waren.

Ik vind het vooral saai dat een groot deel van de koppels zo vroeg gaat slapen en niet echt mee feest. Je weet toch waar je je voor opgeeft? Het moet ook leuke televisie zijn, en als je gaat feesten hoef je niet per se vreemd te gaan.

Ik snap juist de reacties niet zo goed waarin mensen zeggen dat (met name) roger en morgan niet echt meedoen aan temptation omdat ze zich afzonderen of vroeg op bed gaan. Als ik voor mezelf spreek: ik zou het echt flauw vinden als mijn vriend met uitgaan of op een feestje vrouwen opzoekt, hen met hem laat flirten, grenzen opzoekt en dan iedere keer net op tijd zegt ‘oh nee sorry heb een vriendin je mag me niet aanraken hoor!!!’ en dan tegen mij zegt: zie je, ik ben je supertrouw want ik weet precies waar ik moet stoppen om onze relatie niet in gevaar te brengen.

Die roger en morgan hebben volgens mij gewoon vriendelijk contact met al die dames, maar zodra er eentje ontbijt op bed wil komen brengen in haar string, zegt een van die gasten ‘thanks but no thanks’, ik vind dat superredelijk hoor

Oooooh jongens ik ben dom geweest! Ik dacht gister kijk even de afl die vanavond komt, maar ik heb Videoland… dus heb die van komende week gekeken en dus 1 afl gemist.

Kom er nu achter door wat ik nu hier lees.

DUS SORRY DAT IK IETS NIET IN SPOILER HEB GEZET.

@tuula afl 6? is echt saaaai dus.

Ik vind het ook raar dat je van je partner verwacht dat hij/zij zich op een bepaalde manier gedraagt als het om dit soort dingen gaat. En ik vind ook dat er weinig zelfreflectie is als het daarop aankomt. Maar goed wat verwacht ik dan weer van deze groep mensen :stuck_out_tongue:

Ja ik vind dat hele ‘je gaat de temptation niet aan’ ook zo’n dooddoener

Alsof je in het echt ook wil dat je vent met iedere tuthola aan het sjansen is en de grenzen opzoekt. Is toch heerlijk als ‘ie niet naar die meiden kijkt en mooi op tijd naar bed gaat?

ik vind sidney echt heel grappig hahaha

Ik ook haha ik vind het echt een leuke gozer

Ik verheugde me hier al 2 dagen op en het was zoooo saai :weary:

https://www.tubantia.nl/oldenzaal/ayleen-19-uit-oldenzaal-in-temptation-island-mannen-zijn-onbetrouwbaar~a9e53f3d/

Deze meid, hoe kan je zo arrogant zijn…

Echt? Ik erger me echt dood aan hem

Ik vind het dit seizoen vooral jammer dat de koppels nog maar net samen zijn. Lekker boeiend als je verkering van 8 maanden uitgaat

Oh en ze worden ook steeds jonger lijkt wel

Ik ook vind het echt een pannenkoek

Ik vond Sidney de eerste 2 afleveringen nog leuk maar inmiddels laat ie zich zo ontzettend kennen. Ik vind het heel kinderachtig en onzeker overkomen, hij pakt ook iedereen op het uiterlijk, stoer hoor.

Het is wel redelijk als ze zich ook echt zo gedragen in real life. Ik vind dat het er bij temptation om gaat hoe je met verleidingen omgaat en hoe je die kunt weerstaan. Als je jezelf helemaal niet op de proef wilt stellen had je net zo goed thuis kunnen blijven.

En daarnaast kun je ook gewoon aanwezig zijn bij een feestje en socializen met anderen zonder te flirten.

Ik zag haar bij Goedele on top en vond haar daar verrassend leuk eigenlijk! Ook niet echt arrogant ofzo en ze kwam ook niet zo ‘leeg’ over, dat vond ik bij dat roodharige meisje wel echt.

Nou als ze in aflevering 3 de hoofdrol heeft gespeeld verwacht ik niet veel soeps meer :joy:

Ik zit echt vol verwondering te kijken naar hoe ze met zulke enorme nagels zich überhaupt heeft weten aan te kleden/op te maken, dat ik amper heb geluisterd naar wat ze zegt :joy:

Bekende mensen en hun break up nieuws. Altijd houden ze nog zoooo veel van elkaar en blijven elkaars beste vrienden.