Temptation Island #1

Wel zielig voor haar

23 likes

Ja ik vind het echt sneu voor haar. En zelfs al zou ze zo saai zijn, lekker belangrijk. Als ze zo is dan is dat toch zo. Snap niet dat ze daar zoveel shit over krijgt. Daarbij is het hele seizoen saai.

4 likes

Biecht: ik krijg echt kriebels van hem op een positieve manier

2 likes

Op de een of andere manier geloof ik haar kant echt 100%. Niemands hele dag bestaat toch uit gapen en gesprekken afkappen?

6 likes

Dat meen je niet haha. Kan me gewoon niet voorstellen dat er mensen zijn die hem wel leuk vinden :joy:

@Nachtburgemeester ik vond hem eerst wel leuk, iig spontane gezellige jongen leek het me. Maar sinds ik hem zag bij Goedele on top denk ik uh wow toen hij het over die fles had. Weet niet meer precies hoe hij het zei maar het was iets in de strekking van dat hij tijdens een ruzie met z’n vriendin een fles in haar reet duwde :confounded:

Wtf, was dit serieus?

Ja bij Goedele on top. Echt heel raar idd. Maar hij leek het zelf nogal grappig te vinden dus ik dacht ook nog van meent hij dit nu serieus of wat.

Ik vond hem al niks en nu helemaal niet meer, getsie.

Link naar Goedele

https://www.vijf.be/video/temptation-island/temptation-island-s11/goedele-on-top-seizoen-2-aflevering-3-jaimy

Haha WAT? De ‘haha’ als in: ik ben helemaal uit het veld geslagen door deze raarheid, niet dat ik dit echt grappig vind
 Echt que?!

1 like

Ik heb het nog eens terug geluisterd en het gesprek gaat zo:
J: kijk, om een verhaal te vertellen. Ik had heel erge ruzie en toen ging ik het goedmaken. En toen hadden we dus seks. En ik was zo boos, erge ruzie gehad. En ze boos voorover en ik zeg: ‘blijf zitten’. En toen pakte ik zo van de kast, pakte ik een fles wijn. En toen ging ik zo gebaar van fles. En het ging er natuurlijk niet helemaal in maar

G: nee
J: dat zou een beetje gek zijn, maar het was wel
 hue hue

Wat een engerd! Gaby, get away while you still can!

linkje

https://spatienet.com/temptation-island-9-option-2/

3 likes
afl 9

Hele aflevering in 10 minuten gekeken, ga toch niet 45 minuten kijken naar mensen die gewoon vakantie vieren.

Men o men hoogtepunt was iemand die twerkte haha

3 likes

Aflevering 9 bedoel je dan?
Aflevering 9

3 likes

Ik vind Jaimy ook echt verschrikkelijk 
 Ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat Gaby (Blaaser) blij wordt als ze dit soort dingen van hem terugziet? Ik zou echt woedend worden als ik mijn vriend zo onwijs respectloos over vrouwen hoor praten, los van welk programma het dan ook is.

5 likes

Thanks voor de link!

Ik heb wel het idee dat iedereen nu losser komt.

Hoezo noemt Ayleen die nieuwe chick een slet? Ze loopt er zelf best trashy bij

Als Milou en Jietse geen seks gaan hebben, vreet ik m’n badjas op

Onaantrekkelijk hoe Sidney zichzelf eyeballt in de spiegel in de sportschool

4 likes

Oh Gaby is zijn vriendin? Ik vroeg me al af waarom @WBJNE het over een Gaby had en niet over een Milou haha. Maar idd ik kan me dat ook niet voorstellen.

1 like

Dit is toch gewoon de schaamte voorbij :roll_eyes: