Temptation Island #1

Heel knap dat ze zo rustig bleef, maar ik vind het ook eng hoe rationeel ze blijft… je kan dit soort dingen wel goedpraten, maar voelt (en is) het daarmee ook goed…? Ik vraag het me af

8 likes

Vond het zo sneu voor haar! Echt pijnlijk. Ik denk dat ze zich erg bewust is van de camera’s! er werd ook wel erg snel gevraagd of ze de beelden oké vond, kan me best voorstellen dat je dan het negatieve deel maar gewoon even verdringt.

Ik vind het vooral grappig dat Sidney boos wordt over wat de verleiders over hem zeggen en niet over dingen die zijn vriendin doet. Elk kampvuur is hij boos op die verleiders :’).

En wat denken jullie? Is Milou verliefd aan het worden op Jietse?

5 likes

Ik denk dat ze het vooral zo positief houdt ivm de camera’s. Wat @Bertha ook zegt. Aan haar gezicht kun je soms echt wel iets aflezen, vind ik. Vooral hoe ze op dat moment kijkt en op haar lippen bijt (?).

Denk dat dit ook tov elkaar is. Ze willen elkaar niet in kwaad daglicht stellen. Denk dat ze zoiets liever eerst face to face bespreken wil dan dat ze daar meteen en publique iets over zegt. Snap dat ook wel. Dat vind ik juist ook knap van haar. Niet meteen ergens een mening over hebben. Misschien wel “saai” (voor op tv), maar het siert je wel als mens vind ik.

10 likes

Heb net aflevering 10 gekeken. Krijg daarbij wel heel erg het idee dat niet vertrouwen van de partner meer zegt over jezelf. Milou doet mee omdat ze niet weet of heiki te vertrouwen is. Maar zij zoekt grenzen op, hij niet.

3 likes

Ik denk vooral dat Milou extreem onzeker is en dat zowel haar jaloezie als haar gedrag met Jietse daarmee te maken heeft. Als Jietse haar een compliment geeft, gaat ze daar steeds verder op door, vissend naar meer en ze lijkt enorm gevleid door het feit dat iemand interesse in haar heeft. Ik denk dat niet dat ze per se echt verliefd is op Jietse, maar ze geniet wel van zijn aandacht.

En als je zo onzeker bent, is het gemakkelijk om extreem jaloers en controlerend te zijn naar je partner toe. Want zal hij wel genoegen met je nemen, als hij “veel beter kan krijgen”?

8 likes

Ik vind het ook zeker knap, en ergens ook begrijpelijk. Maar ik houd wel van mensen die een open boek zijn, kwetsbaar durven zijn en hun emoties niet helemaal wegstoppen. Mensen die net als zij zo sterk hun emoties kunnen onderdrukken vind ik persoonlijk ook een beetje griezelig.
Maar goed ik huil bij alles en heb totaal geen poker-face, dus het is wellicht wat projectie :slight_smile:

1 like

Wat is het doel van dat hutje waar ze dan alleen boodschappen kunnen opnemen? Krijgen hun partners dat te zien tijdens het programma?

1 like

Ik lees hier echt alle spoilers om te kijken of het nog boeiend wordt

17 likes

Sidney plaatste op z’n insta stories dat Morgan een steekje los had want hij slaat vrouwen.

Rodanya heeft dat filmpje gedeeld met van die gebalde vuist emojis erbij…

1 like

Hier staat meer voor als je ze niet volgt op Instagram (ze hebben alles afgeschermd). Volgens mij valt het wel mee :stuck_out_tongue:

2 likes

???
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/sterren/2019/twist-doet-morgan-het-met-milou/

ik hoop het echt niet, want ondanks alles hoop ik dat heikki en milou samen blijven :cry:

Dat is wel een bijzondere twist. Lijkt in ieder geval meer te gebeuren na TI dan tijdens.

11 likes

Haha nou echt hè?! Maar zij zaten ook niet samen op een eiland, dus dat kón ook niet tijdens TI :smirk:


Instastory van Milou

Wow

1 like

Wtf man. Ik vind die Rodanya echt naar.

2 likes

Krijg echt kippenvel van dr nare uitspraken! Heb dr unfollowed

1 like

Ik snap hier helemaal niks van, iemand anders wel of is het allemaal nog onduidelijk? Anders zou een samenvatting wel fijn zijn.

5 likes