Temptation Island #1

https://www.ad.nl/show/deelnemers-temptation-woedend-op-presentatrice-ze-kon-alleen-maar-stoken~a3a68211/

het is allemaal de schuld van Annelien

5 likes

Ik kan Rick sowieso niet uitstaan

2 likes

Maar aan de andere kant: volgens mij heeft ze wel een punt. Ik geloof namelijk ook dat veel mensen mee doen omdat ze ‘bekend’ willen worden. Zéker de verleiders.

4 likes

Aw heikki

1 like
Samenvatting

Rodanya en Danicio

5 likes

Afspraken a la 2019: ‘je mag niet twerken’.

14 likes
Samenvatting

Ik dacht Demi en Gaeton

1 like
2 likes

Wtf is er met sidney? Waarom is hij zo bezig met wat de verleiders over hem zeggen? ‘Hij heeft een kleinere pik dan ik en ik ben knapper dan hij’ ook echt overtuigd dat ie hot is want hij is gecast voor temptation. :roll_eyes: hij kijkt helemaal niet naar wat demi doet of zegt. Alleen wat die verleiders zeggen.

6 likes

Echt naar hoe Demi elke keer om dingen vraagt op insta zodat ze het waarschijnlijk gratis krijgt. Van de week was de vraag wie haar haren kon doen, en nu de vraag wie dr nagels kan doen voor koningsdag. Lekker om spon vragen.

Brr afschuwelijk, vond haar sowieso overkomen alsof ze graag instafamous wilde worden met haar fitgirl leven en nosejob

5 likes

Haha gelijk heeft ze :grin:

1 like

Ik kijk het nu terug. Ik heb echt een zwak voor Heikki, ik vind het zo goed en netjes hoe hij hiermee om gaat. Zo rustig blijven en zeggen ‘ik moet het van haar horen’. Het lijkt me echt een kerel van goud eigenlijk

17 likes

Ik kijk net op de insta van Jietse en verleidster Demi, zijn zijn een koppel? Ze reageren met heel veel hartjes onder elkaars foto’s!

1 like

Receipts!!! Ik ga hun niet volgen dan kan iedereen het zien :joy:

2 likes

Hoe kan ik een foto invoegen? :grinning:

@Lowien Door op een van de omcirkelde dingen te klikken, in ieder geval op een iPhone

Nou beste aflevering tot nu toe. Love Sidneys break down haha man man wat vindt hij zichzelf zielig. Hoop dat Demi wat met Gaetan gaat doen haha. En wat is Roger een schat dat hij even gaat boxen met Sidney. Haha en blijkbaar kan je kiezen wat voor geslacht je kinderen hebben hahahaa

26 likes
afl. 12

Hahahaha ik moest zo lachen toen Sidney keihard jankend zei: "EN IK WORD ALLEEN MAAR KLEINER BOEHEHEHHHHHHHHH :cry: :cry: "

12 likes

Ohhh gaat dit over de aflevering van volgende week? Staat die er al op? Weer een kampvuur? Zin innnnnn

1 like