Temptation Island #1

Haha ja zo van kijk ons eens happy samen zijn

Ja dat is altijd zo’n terugblik toch! Vond deze aflevering maar saai :woman_shrugging:t2:

Genoeg geld bieden
 denk dat ze dat voor paar duizend euro best willen doen

Heb je hem toevallig voor mij? :smile:

Zoooo dat einde, die Rodanya! Toch nog even een juicy einde van een saai seizoen. Heftig!

3 likes

Temptation
Ja hoor, tuurlijk

1 like

Heeft iemand een werkende link voor aflevering 15?

De terugblikaflevering is nog best spannend hoor!

1 like

misschien is niet alles waar maar rodanya reageerde wel heftig. Als ze niks te verbergen had had ze gewoon kunnen zeggen ‘ja ik heb hem gezien maar is niks gebeurd’. Nu reageerde zij zoo heftig! Dus er moet wel iets gebeurd zijn denk ik

3 likes

In snap alleen niet waarom dit seizoen 17 afleveringen moest zijn? Er gebeurde letterlijk niks. Dit had makkelijk in 10 gepast.

15 likes

vroeg me in de laatste aflevering af waarom Rodanya in hemelsnaam aan het stofzuigen was in een shot.
Nu snap ik het; ze had volgens Danicio samen met hem een stofzuiger gekocht.

17 likes

Ben zo blij dat ik na aflevering 4 afgehaakt ben hahaha

3 likes

Toch gĂȘnant als de terugblikaflevering spannender is dan het hele seizoen

2 likes

Ik lees hier wel vaker reacties zonder spoiler over dingen die ik nog helemaal niet gezien heb, twijfel dan altijd of ik nou iets gemist heb in de laatste aflevering op tv of hoe dat zit. Ging laatst ook op RTL gemist kijken naar de aflevering nummers omdat ik het niet snapte nav berichten hier. Niet dat dit een enorme spoiler is maar dit is toch nog niet op tv geweest? (Niet alleen naar jou hoor, heb het vaker gehad met andere posts zoals ik zei)

Nee dit is idd de laatste aflevering. Sorry, vergeten om het in een spoiler te zetten, normaal doe ik dat wel!

Oh geen sorry hoor (wat mij betreft dan), ik vind het geen enorme spoiler :blush:

1 like


Kwam net deze afbeelding tegen, rtl had blijkbaar Demi haar leeftijd veranderd haha

24 likes

Dat heeft toch te maken met het feit dat hij 76 meiden geneukt heeft en zij nr 77 is? :sweat_smile:

2 likes

Ja dat weet ik haha
Het ging mij gewoon om het feit dat rtl dat dus veranderd had en dat ik dat grappig vond :sweat_smile:

Oooooh ik wist ook niet helemaal of je het niet begreep of dat je het juist deelde omdat dat de grap was. Sorry!

1 like