Hij moet morgen tegen Djokovic. Ben super benieuwd hoe hij het gaat doen.
@Salmiak echt hè! Maar wel leuk om te zien
Hij moet morgen tegen Djokovic. Ben super benieuwd hoe hij het gaat doen.
@Salmiak echt hè! Maar wel leuk om te zien
Zeker!
En gewoon Botic tegen Nadal en Tim tegen Djoko. Bizaaar toernooi
Aahh jammer! Maar wat een laatste bal ook
Ja, zeker. Had zo gehoopt op nog een set want dit was echt bizar af en toe. Persconferentie zal ook erg interessant zijn dadelijk.
Volgens deze site moeten morgen 2 Nederlanders, waarvan 1 tegen Nadal. Maar Nadal heeft vandaag toch al gespeeld?
Neh, dit klopt niet. Maandag it is! Duurt soms even voor al die sites het juist op een rijtje hebben.
Ik vind het moeilijk om een duidelijk speelschema te vinden incl. tijden. Heb jij een tip? Het schema van de officiële Wimbledon site vind ik ook maar een puzzel.
Ik gebruik de app Livescore! Alle wedstrijden voor maandag komen dan wel erop alsof ze allemaal om 12 uur beginnen maar zodra de order of play bekend is past de app het ook aan. En tussentijds past de app het ook aan (bij uitloop). En je kan bijvoorbeeld instellen dat je een melding krijgt als een wedstrijd begint.
Oh dit is precies wat ik zocht! Heel erg bedankt.
De app tnns live werkt ook erg goed vind ik.
Ik ben niet thuis. Is Djokovic al begonnen? Niet toch?
Nee, nog niet
Deze wedstrijd schiet ook niet op haha
Wow ik wist niet dat er een tennistopic was! Mijn vriend tennist goed en door hem ben ook meer geïnteresseerd geraakt (ook in zelf spelen). Ben echt benieuwd hoe Tim het gaat doen zo.
Nou he he, kom maar door met die wedstrijd
Jaaa heb er zin in!
Denken jullie dat van Rijthoven kans maakt?
Ik denk het eigenlijk niet maar ik zou het wel vet vinden!
Nee totaal niet
Maar a girl can dream haha
Lopen bij jullie beeld en geluid ook ongelijk op Eurosport?
Nee! Staat je tv al een tijdje aan? Dan gaat het bij ons altijd ongelijk lopen.