Terugblik: Forum Feminarum in 2019

Zo leuk dit, super dankjewel @moderators voor dit topforum.

1 like

Dan word je titel nu “Zeker niet pro-friet”

3 likes

haha dit soort overzichten, ik leef hiervoor. Dat 2020 ons maar weer veel moois mag brengen, bedankt voor alles!!

ps ik vind donny leuker

2 likes

Dan wil ik ook graag even benadrukken dat ik wel zeker team friet ben en patat een stom woord vind.

12 likes

Echt leuk geschreven weer, word helemaal vrolijk van de post! Maar… ik vraag me echt af hoezo er zo vaak over ‘appel’ wordt gepraat?!

1 like

Godverdomme wat confronterend weer.
Weten jullie nog na de update van vorig jaar:

Narrator: 2019 was niet het jaar dat @grace en Leeuw een hobby vonden.

28 likes

:heart:

Nee gvd we zijn er alleen maar in café’s bij gaan zuipen

2 likes

Live forummen, is misschien iets minder sad dan met het wijntje achter het scherm.

3 likes

Weer helemaal top dit, thanks voor het maken (en de goede zorgen altijd) moderators!

Moest weer lachen om dat wc verhaal en het @Mila psycho bitch verhaal hahaha

3 likes

Maar @Lula, het beste forum is toch een forum zonder leden?

6 likes

Leuk om te lezen, dankjulliewel @Nescio @Lula @Mhysa @anon25548216 en @boemboem

5 likes

Heel goed

2 likes

Leuk om te lezen!

Snap ik :sunglasses:

3 likes

Ik voel me vereerd dat ik als grotendeels meelurker in dit overzicht sta :heart: en ondanks dat ik niet veel meepost, weet dat ik jullie dankbaar ben voor dit forum want zonder was mijn leven niet hetzelfde geweest. En nee, niet alleen omdat ik dan geen satisfyer op m’n nachtkastje had liggen, maar ook omdat ik dan niet kon genieten van gênante momenten, relletjes (te weinig, komend jaar meer svp) en wijze perspectieven op het leven. Alsnog op 2020! :clinking_glasses:

12 likes

Dat is de mening van mij en admin2. Gelukkig zijn Nescio en Mhysa er ook nog. Balans, weet je :smile:

3 likes

Tof zo’n terugblik! Leuk dat jullie daar zoveel tijd en moeite in hebben gestoken :relaxed:

Heel leuk!

Hahaha mind is blown, ik had geen idee till now

1 like