Zo leuk dit, super dankjewel @moderators voor dit topforum.
Dan word je titel nu “Zeker niet pro-friet”
haha dit soort overzichten, ik leef hiervoor. Dat 2020 ons maar weer veel moois mag brengen, bedankt voor alles!!
ps ik vind donny leuker
Echt leuk geschreven weer, word helemaal vrolijk van de post! Maar… ik vraag me echt af hoezo er zo vaak over ‘appel’ wordt gepraat?!
Godverdomme wat confronterend weer.
Weten jullie nog na de update van vorig jaar:
Narrator: 2019 was niet het jaar dat @grace en Leeuw een hobby vonden.
Live forummen, is misschien iets minder sad dan met het wijntje achter het scherm.
Weer helemaal top dit, thanks voor het maken (en de goede zorgen altijd) moderators!
Moest weer lachen om dat wc verhaal en het @Mila psycho bitch verhaal hahaha
Heel goed
Leuk om te lezen!
Snap ik
Ik voel me vereerd dat ik als grotendeels meelurker in dit overzicht sta en ondanks dat ik niet veel meepost, weet dat ik jullie dankbaar ben voor dit forum want zonder was mijn leven niet hetzelfde geweest. En nee, niet alleen omdat ik dan geen satisfyer op m’n nachtkastje had liggen, maar ook omdat ik dan niet kon genieten van gênante momenten, relletjes (te weinig, komend jaar meer svp) en wijze perspectieven op het leven. Alsnog op 2020!
Dat is de mening van mij en admin2. Gelukkig zijn Nescio en Mhysa er ook nog. Balans, weet je
Tof zo’n terugblik! Leuk dat jullie daar zoveel tijd en moeite in hebben gestoken
Heel leuk!
Hahaha mind is blown, ik had geen idee till now
Mega leuk dit!! Thanks voor weer een top jaar lieve moderators!