The Bachelorette / Prince Charming

Veel types met een bepaalde zelfde soort stemgebruik. Ze klinken bij elkaar als een corps-meisjes groepje!

4 likes

Blijf het altijd een ongemakkelijk programma vinden, heb ook veel doorgespoeld. Ik erger me nu al aan Lisette. :joy: vind Thomas wel leuk overkomen.

1 like

Thomas heeft duidelijk aangegeven dat 'ie op blond valt lol.

Tot nu toe heb ik nog bij niemand zoiets van ja leuk

1 like

Zn ex is wel een brunette, maar idd zoveel blonde vrouwen. Denk niet dat ik ze uit elkaar ga houden.

Ik ging het kijken met het idee van ‘het moet maar’, maar vond zowel hem als de vrouwen leuker dan verwacht! Denk dat het wel goed seizoen kan worden

1 like

Oh dat is mij niet opgevallen maar heb het ook niet aandachtig gekeken. Wanneer was dat dan?

Hier was het ook echt onlogisch in tegenstelling tot bij Prince Charming afgelopen seizoen dat er 3 mannen weggestuurd waren en er toen pas nog 3 extra bij kwamen.

2 likes

En dan die ‘maar wij zijn toch veel knapper hihihi grapje’ reacties. Ja vast, maar die meiden zijn vast niet zo onzeker als jullie.

6 likes

Dat soort opmerkingen vind ik altijd zo onnodig altijd. En ander naar beneden halen om er zelf “beter” van te worden. Niet chill

2 likes

Vond het sowieso nergens op slaan om dan te gaan janken omdat 3 meiden echt 10 minuutjes later nog aansluiten? Hoezo is het dan ineens wij tegen zij…

6 likes

Als die 3 gewoon net zo binnenkwamen als de rest, waren ze met net zoveel maar dan was er waarschijnlijk geen gezeik. Wordt natuurlijk express zo gedaan want dan is er meteen concurrentie tussen de dames. Ook omdat die 3 meteen een momentje met Thomas mochten hebben. Ben benieuwd of er drama komt :smirk:

1 like

Vind Thomas trouwens best wel basic eruit zien, snap niet dat ze hem allemaal zooo knap vinden

18 likes

Ja vind ik ook, gewoon wel een leuk koppie maar dat hele wauw effect zie ik niet. Vind hem wel beter dan Tony, die vind ik er altijd ongezond uitzien met hele dooie ogen.

6 likes

Mn man kent 1 van die meiden via vegan activisme, ben heel benieuwd hoe ze het gaat doen. Ze had in elk geval de mooiste jurk aan, Romy.

Ik vind Indigo echt een hele leuke lach hebben.

5 likes

Ja echt zo’n standaard Nederlandse mannenhoofd.

Ik vond Romy dr jurk ook echt prachtig, ook een mooie vrouw.

2 likes

Wat is het idee van dat briefje van Indigo ook? Haha wtf: ik heb iets voor je het is een briefje met een vraag erop die ik je ook gewoon kan stellen

13 likes

Ik ken haar ook van vroeger. Van de middelbare.

Hee is het een leuk idee om een soort top 3 voorspelling te maken op basis van de eerste indruk?!

Ik zou mijn geld inzetten op Romy, Maureen en Ascha

1 like

Intro aflevering 2 “Ik wil de liefde vinden omdat iemand anders gelukkig maken het mooiste is wat er is.” ??? :woozy_face: :confused:

Ligt waarschijnlijk aan mij maar dit snap ik echt niet. :joy: Erachteraan zegt hij wel dat hij zijn leven wilt delen en dát snap ik wel. Maar niet dat iemand gelukkig maken het allermooiste is van de hele wereld.

2 likes