Dit lijkt me veel leuker dan met die Thomas:
Ik hoop echt dat we dit in NL kunnen kijken man.
Aah jammer zeg, The Bachelor met Fabrizio is niet in NL te bekijken op GoPlay
Heb ‘t zelf nog niet geprobeerd maar zag net deze manier langskomen op een juizzzkanaal, misschien werkt dat?
Zo kijken wij ook de verhulstjes (nieuw seizoen begonnen) maar dan via laptop en streamen naar tv.
Oh top! Het werkt! Hopelijk alleen niet heel onveilig via gratis VPN Moet/wil nog steeds een keertje een goede niet al te dure op mijn macbook installeren maar er zijn er zoveel.
De eerste aflevering met Thomas staat online! Ik heb nu een paar vrouwen gezien en krijg direct de kriebels van Lysette Vond haar zo awkward binnenkomen en Thomas reageerde positief in het interviewstukje maar ik vond het alleen maar ongemakkelijk tussen hun haha.
Oh he ik dacht pas woensdag
Of wordt het nu elke maandag
Er stond idd bij 16 februari, misschien vanwege valentijn ofzo?
Nee elke woensdag maar via Videoland vooruitkijken denk ik? Ik verwacht dan woensdag de 2e aflevering online als de eerste op tv komt.
Op insta staat een filmpje dat het speciaal voor Valentijnsdag is dat de 1e afl nu online staat
Zo de sfeer zit er ook lekker in tussen de vrouwen onderling
Wel allemaal knappe meiden zeg, voel me echt een sloeber vergeleken met hun
Ik vind CyberGhost een fijne, heeft veel servers en ook veel goede reviews. Ze hebben vaak mega korting zodat je maar €2 per maand betaalt dus zou daar zeker even naar kijken! NordVPN heb ik zelf geen ervaring mee maar schijnt ook goed te zijn.
Ik ook
Maar je wilt er tijdens zo’n programma ook wel echt op je best uitzien natuurlijk. Valt me ook op dat de dames er wel redelijk hetzelfde uitzien allemaal. Veelal blond geverfd haar (wat ik bij sommigen ook behoorlijk flets vond lijken btw). Zitten maar weinig brunettes bij
Komt het nu nog op tv ook? Alles moet dus even een in spoiler?
Samenvatting
Mooi om die reacties te zien als er nog 3 dames binnenlopen. 1 nam het juist voor hun op, die hoort gelijk bij mijn favo’s Thomas doet het wel charmant hoor, ze zijn allemaal gelijk van hun stuk (ha ha) gebracht lijkt wel.
Die Lysette wordt 'm niet hoor…
Het zijn verder allemaal redelijk dezelfde types, als in: best naturel etc, maar dat zal vast zijn eis geweest zijn.
ik moest echt lachen om Isabella.
“wij hebben natuurlijk een heel klein beetje contact gehad ooit via Instragram”
Thomas: Oja?
en zij gaat stug door met dr verhaal haha
Thomas:
Nee komt alleen bij videoland
Lekker stoken en vijandigheid creëren tussen de vrouwen (wat zo te merken ook lukte) voor dramatische televisie
Veel types met een bepaalde zelfde soort stemgebruik. Ze klinken bij elkaar als een corps-meisjes groepje!