Ik cringe hard bij “Spetter!”
Ja ik ook
En ook wel red flag als je je baan opzegt voor dit programma maar oké
Wat??? Heeft ze dat gedaan? Ze werkt toch gewoon als leerkracht?
Nee niet zij een andere meid!
Ja, dat was ook mijn gedachte toen ze uit de auto stapte!
Ik vond het wel een beetje een matige aflevering, hebben ook echt alleen die dames zien uitstappen en een praatje met 3. Niet eens de first-impression roos… Heb echt het idee dat ze zoveel mogelijk cliffhangers inbouwen (net als bij Tony toen), terwijl er verder weinig spannends in zit en vooral veel geklets/geroddel onderling, irriteer me daar nu al aan. Maar hopelijk word ik positief verrast haha.
Ik denk dat Lysette en Diandra niet zo ver komen en denk dat Acha, Demi en Maureen wel ver gaan komen.
Zag dat Romy de ex is van Giel Beelen!
Oh omdat je reageerde op de post van dat lisette spetter zei. Gaat wel heel ver als je daarvoor je baan opzegt. Ik zou het zelfs een afknapper vinden.
@crazyvibes volgens mij is die met die blonde krullen de ex van giel beelen.
Ohhh zag dat hier staan: De Bachelor 2022 met Thomas van der Vlugt en deze deelneemsters
Kon me overigens van een groot deel niet meer voor de geest halen hoe ze er uit zagen bij dit lijstje zonder foto’s haha, terwijl ik gisteren de aflevering gekeken heb
Klopt je hebt gelijk. Ook dat zou ik een afknapper vinden als ik Thomas was
“Als iemand een mooi uiterlijk heeft heeft iemand vaak ook een mooi innerlijk”
Lol
Hahaha hier moest ik ook om lachen, ok dan.
Romy ook AL haar unieke selling points opratelen
Oh god ja vreselijkkkk
Ik vond die Faith echt geweldig, dat ze zei dat ze een 80-jarige was in een lichaam van iemand van 20.
En Romy. Omg die jurk. (Weet iemand waar ik die jurk kan kopen? Deed me inderdaad ook denken aan die van J.Lo. Vond het echt geweldig.) Ben heel benieuwd naar haar, omdat ze op een of andere manier té perfect lijkt.
Thomas kwam wel sympathiek over, tot ik jullie verhalen in dit topic las.
Heel veel zin in dit seizoen!!!
En ik hoop zo dat er ook een keer een seizoen komt met Rick Brandsteder als bachelor.
Yess please!
Ik kan op 1 of andere manier die afbeelding niet apart downloaden, maar wel handig dat ze hier met zn allen bij elkaar staan. Ik vond faith juist heel stom met haar kattige opmerking naar romy toe. Ze is ook weg toch? Nou is het ongeveer wel gelijk qua blondines en brunettes. Vraag me echt af of hij wel een type heeft, denk dat dat wel meevalt en hij ook zeker goed naar innerlijk kijkt.
Volgens mij is hij ook wel onder de indruk van die zogeheten bondgirl, wat dat ook mag inhouden :’).
Het is in ieder geval niet zo cringe als toen met Tony
Hmm ben het er niet mee eens dat dat per se een red flag is. Als je niet gelukkig bent op werk en je hikt steeds tegen ontslag nemen aan heb je soms gewoon een compelling event nodig die je het eindelijk laat doen. Misschien is dat dit voor haar. Neem aan dat ze niet super gelukkig was met haar droombaan en dan dit werk opzegt.
Vond haar ook zo’n boze bitchy uitstraling hebben tijdens de ceremonie.
Haha faith is echt een gemeen wijf
‘Ja die komt niet ver hoor met haar neppe zonnebril’
HJB
Oh huh… Ik heb alleen de eertse aflevering gezien, dus mijn enige herinnering aan Faith is de introductie die ik komisch vond. Maar als ik jullie zo hoor heb ik óf een bitch opmerking gemist in die aflevering óf staat er alweer een nieuwe online. (Wat awesome zou zijn, dus ik ga meteen kijken.)