Oh ik dacht al, wat zegt ze toch ‘met haar Chanel bril’. Maar ze zei dus met haar neppe bril? Begreep er al weinig van, die andere meiden reageerden ook wel met lichte verbazing toen ze zei van ’ ja die ligt er zo uit’. Nou daag, faith.
Rick is ooit te gast geweest in de podcast van Gwen van Poorten. Daar heeft hij gezegd dat als hij aan het einde van seizoen 4 van haar podcast nog single zou zijn, dat hij dan als bachelor mee zou doen. Dat seizoen is inmiddels afgelopen en volgens mij is hij ook nog single. Dus Rick de Bachelor, waar blijf je?
Ik vind Diandra net het jonge zusje van Gaby Blaaser, of ze heeft dezelfde plastisch chirurg
Romy vind vooral zichzelf heel interessant volgens mij, met ‘waar ze voor staat’.
Ik vind juist de meer bescheiden meiden wat leuker of beter bij hem passen ofzo
Ooh en wel chill dat Thomas het niet zo voorleest allemaal bij de ceremonie zoals bij Prince charming.
Haha die Faith is zo sneu, bye bitch
En die Romy doet zo interessant echt zo’n type waar ik me heel erg aan zou ergeren
Frederique, Anna Noëlle, Karen en Maureen vind ik tot nu toe wel chill overkomen, al denk ik dat 'ie dan eerder voor die laatste twee gaat (blond, goh)
Heb echt plaatsvervangende ongemakkelijkheid bij die cocktailparty. Echt mijn grootste nachtmerrie om daar als vrouw te staan. Bah.
Ook heel heftig dat sommige meiden helemaal aangeven een toekomst te zien met kinderen krijgen etc. En ook zo’n gefotoshopte foto. Ik vind het iets te fangirl achtig soms. Of ervan overtuigd zijn dat ze goed bij elkaar passen.
Je wilt elkaar toch eerst leren kennen?
Ik snap wel dat Diandra hem afschrok, zelfs nadat ze was weggestuurd zei ze dat ze het voor zich zag om kinderen met hem te krijgen en in afl 1 ook al geloof ik. Rustaaaagh.
Romy vind ik ook irritant en opdringerig, die vindt zichzelf en haar carrière heel wat.
Ik vind Inge een leuke, open uitstraling hebben! Verder vrees ik voor veel geroddel. Deze meisjes zijn toch wel een stukkie jonger dan de kandidaten bij Tony
Ik moest echt lachen om Frederique met “hoe voelde zijn arm?!?”
Vreeeselijk. Wat kun je ook met die informatie? Behalve bijv gespierd of niet maarja dat kun je ook al wel een beetje aan hem zien. Echt een onzinnige vraag
Hahaha heerlijk dit ik vind hun echt zo schattig samen. En zo lijken ook zo dol op elkaar. Echt leuk
Mooi ook die losse draden voor de lamp aan t plafond
Ik kan Romy ook al niet meer uitstaan. Maar ze komt veel in beeld dus ze zal misschien ook niet lang blijven.
Anna Noëlle vond ik zo knap met die groene blouse met dat decolleté Maar ik vind Thomas niet bij haar passen omdat hij op blond valt.
Lysette is echt too much met dat boekje met al die foto’s van zichzelf. Brr. Verbaasde mij dat Thomas haar er nog inhield en Diandra naar huis stuurde.
Ik vond dat boekje juist superleuk! Verder niet weg van haar, maar zo’n boekje vond ik echt een toffe manier om toch al wat over jezelf te kunnen delen en het geeft ook meteen al wat ingangen voor een gesprek op een volgende date.
Die Inge lijkt me ook leuk!
Ik heb het idee dat expres zoveel in beeld gebracht wordt omdat het wel een markant persoon. Ik bedoel, van weinig meisjes kon ik de naam & het gezicht aan elkaar koppelen. Behalve van Romy
Ze had toch ook de heeele wereld over gevlogen voor missverkiezingen, toen zei Thomas, oh dat is toch een vleeskeuring. Ik dacht toen direct, oh vandaar dat je jezelf (romy dus) zo enorm aan het verkopen bent. Dat is altijd die vibe bij die missverkiezingen brr.
Faith had echt mee moeten doen met het seizoen van Tony, echt een gemiste kans.
Eens Rick for bachelor.
Ik snap trouwens niet dat het bij heterosexuals steeds een bn’er moet zijn, waar slaat dat op? Is bij prince charming ook niet zo, en ook niet nodig. Is het omdat het dan betere kijkcijfers geeft? Naja waarschijnlijk wel. Maar ik zou het evengoed kijken met een niet bn’er als bachelor/bachelorette.
Dat was voorheen toch juist altijd zo? Vroeger waren alle bachelors onbekend
Maureen vind ik echt leuk! Bij Romy leek het inderdaad meer alsof ze op sollicitatie was… alles meteen opratelen.
Romy schijnt ook zo intens te zijn met het activisme, maar is er daardoor wel heel goed in. Ze heeft Giel Beelen ook vegan ‘gemaakt’.
Was al niet écht fan van die Romy maar nu ik lees dat ze de ex van Giel Beelen is??? Gaat t?